آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی روز جمعه در دقایق آغازین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار باشکوه توصیف کرد و افزود: روز قدس یکی از مهمترین روزها در تقویم سیاسی مردم مسلمان است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی روز جمعه در دقایق آغازین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار باشکوه توصیف کرد و افزود: روز قدس یکی از مهمترین روزها در تقویم سیاسی مردم مسلمان است.

وی با بیان این‌که «راهپیمایی روز جهانی قدس پیام‌های روشنی را در داخل و خارج کشور دارد» گفت: اولین پیام آن برای کشورهای اسلامی است که با تاسی از ملت ایران برای دفاع و آزادسازی قدس شریف کوشا باشد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: پیام روشن دیگر این راهپیمایی برای اسرائیل است تا بداند تلاش‌های مسلمانان در نهایت به آزادی قدس ختم می‌شود و راه گریزی از این سرنوشت نخواهند داشت.

آملی‌لاریجانی تصریح کرد: پیام دیگر این راهپیمایی در روزهای حساس مذاکرات هسته‌ای آن است که ملت ایران هیچگاه از حقوق اصلی و طبیعی و قانونی خود دست برنخواهد داشت و در میدان مجاهدت و مبارزه با ظلم حاضر خواهد بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس