کد خبر 438752
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز با تکذیب خبر توافق نهایی نیلسون کوریا با این تیم از شایعه‌پردازی برخی از رسانه‌ها انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، کاظم شهریاری درباره خبر منتشرشده برخی رسانه‌ها مبنی بر توافق نهایی باشگاه تراکتورسازی و نیلسون کوریا، اظهار داشت: این موضوع شایعه است و اصلاً هیچ مذاکره‌ای انجام نشده است و این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی افزود: من از این موضوع ابراز تأسف می‌کنم که عده‌ای از رسانه‌ها با احساسات پاک هواداران بازی می‌کنند و هرروز با انتشار برخی شایعه‌ها این عزیزان را نگران و ناراحت می‌کنند و یکی از همین شایعه‌ها خبر توافق با نیلسون کوریا بود و من بعدازاین که در رسانه‌ها آن را دیدم با آقای عباسی تماس گرفتم و ایشان قویاً این شایعه را تکذیب کردند و گفتند اصلاً با نیلسون صحبتی انجام نشده است.

وی تأکید کرد: از هواداران می‌خواهم به چنین اخباری توجه نکنند و بدانند اگر با بازیکنی توافق حاصل شد و پیوستنش به تراکتورسازی قطعی گردید، خود باشگاه از طریق وب‌سایت رسمی اطلاع‌رسانی می‌کند.

شهریاری با یادآوری بحث انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی این تیم، عنوان کرد: برخی رسانه‌ها 2 روز مانده به بازگشت تونی اولیویرا به تبریز خیلی زود شایعه مذاکره با قلعه‌نویی را پخش کردند به‌طوری‌که خیلی از هواداران این خبر را باور کرده بودند.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره ابراز نگرانی برخی هواداران از تأخیر این تیم در جذب بازیکنان موردنیاز، تصریح کرد: تاکنون برای برخی از پست‌هایی که بازیکنان فصل گذشته جدا شده‌اند، بازیکنان سربازی به‌عنوان جایگزین آمدند که در تیم‌های خود همگی فوتبالیست‌های سطح بالایی بودند و این کیفیت بالای آن‌ها در تمرینات هم دیده می‌شود.

شهریاری افزود: برای 4 پست دروازه‌بان، مدافع چپ، مدافع وسط و مهاجم جای خالی داریم و باشگاه بر اساس لیستی که تونی اولیویرا داده است پیگیر جذب این بازیکنان است و اگر در این موارد هم نفرات موردنظر به تیم اضافه شوند نگرانی هواداران رفع می‌شود.

وی تأکید کرد: دروازه‌بانی که به تیم اضافه می‌شود قطعاً بهتر و یا حداقل هم‌سطح محمدرضا اخباری خواهد بود و مهاجم موردنظر هم تقریباً سبکی مانند ادینهو دارد و حتی مدتی قبل یک مهاجم خیلی خوب و سطح بالا معرفی شد اما چون با شیوه و سبک بازی تیم همخوانی نداشت، حضورش منتفی شد.

شهریاری با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر دخالت وی در جذب بازیکنان، خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه هیچ‌گونه دخالت و اعمال‌نظری در خرید بازیکن انجام نمی‌دهم و کلیه کارها با نظر سرمربی و اقدام مدیرعامل انجام می‌شود و اصلاً مدیر رسانه‌ای باشگاه در هیچ جای دنیا در امور فنی مداخله می‌کند.

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که تمرینات از چه روزی پیگیری می‌شود، گفت: بازیکنان از تست پزشکی برگشتند و چون فعلاً ایام تعطیل است، تمرینات روز جمعه از سرگرفته می‌شود.

وی در واکنش به اظهارات اخیر مدیران باشگاه ملوان مبنی بر جذب همه بازیکنان باکیفیت سرباز توسط تراکتورسازی، تصریح کرد: سردار باران چشمه پاسخ باشگاه ملوان را دادند و گفتند حدود 100 بازیکن مشمول خدمت سربازی وجود دارد که عملاً حضور همه این تعداد در یک تیم ممکن نیست ولی به‌طورکلی به دلیل حضور تراکتورسازی در مسابقات آسیایی و اهمیت حیثیت ملی، اولویت نیروهای مسلح با این تیم است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس