کد خبر 436973
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صحبت‌هایی برای انجام مذاکره با سیدجلال حسینی مطرح شده بود.

به گزارش مشرق، ایوب ذوالفقاری در مورد برگزاری اردوی تراکتورسازی در ترکیه عنوان کرد: تقریبا این اردو قطعی شده و اگر مشکلی نباشد روز 20 تیر عازم ترکیه می‌شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سید جلال حسینی مدنظر تراکتورسازی قرار گرفته است، گفت: قرار بود مذاکراتی با حسینی انجام شود و نمی‌دانم آیا باشگاه به جمع بندی رسید که با حسینی مذاکره کند یا نه.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه نام نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی سابق پرسپولیس برای حضور در این تیم مطرح شده است، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم نیلسون مدنظر باشگاه باشد. سرمربی در پست‌های مختلف به باشگاه لیست می‌دهد و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مسئولان استان برای بازگرداندن لوسیانو ادینهو وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: ادینهو قرار بود به ایران بیاید و قبل از رفتن اعلام کرد که در ایران تراکتورسازی تنها گزینه مدنظر او است. باشگاه برای حضور این بازیکن تلاش می‌کند اگر ادینهو با تیم عربستانی و قطر به توافق نرسید به تراکتورسازی می‌آید.

ذوالفقاری در مورد وضعیت مذاکره با آندرانیک تیموریان گفت: تیموریان هم در تماس با مسئولان باشگاه اعلام کرده اگر در قطر نماند به تراکتورسازی می‌آید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس