کد خبر 438728
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

نیلسون کوریا گلر 40 ساله برزیلی یکسال دیگر در لیگ ایران بازی می کند تا خیال هواداران تراکتورسازی امسال بیشتر از همیشه راحت باشد.

به گزارش مشرق، تراکتورسازی که امسال به لطف «سرباز گیت» در فوتبال ایران توانسته ترکیبی از بهترین جوان های فوتبال ایران را در اختیار داشته باشد حالا با داشتن بازیکنان سرشناسی چون سروش رفیعی، بختیار رحمانی، شجاع خلیل زاده و سینا عشوری تیم قدرتمند فصل قبل خود را خیلی خوب تقویت کند، حالا با اضافه شدن نیلسون کوریا بیش از قبل هم تقویت شده است. نیلسون که یکی از محبوب ترین های سال های اخیر پرسپولیس است در کنار مربی پرتغالی سرشناس تراکتوری ها، با هر پیروزی می تواند شوک بزرگی را هم به پرسپولیس وارد کند. این گلر 40 ساله با بازگشت به لیگ ایران ، دوباره فشاری بزرگ می شود روی دوش سوشا مکانی که هنوز پاشنه آشیل پرسپولیس برانکو محسوب می شود.

هر ناکامی از سوشا و هر بازی موفق از نیلسون می تواند شوکی بزرگ به پرسپولیسی ها باشد و از سوی مقابل اگر نیلسون هم دیگر آنی نباشد که بوده، تراکتوری ها با جذب اخباری گلر سوم تیم ملی و گلر اول تیم ملی امید، شانس بالایی برای موفقیت در دروازه شان دارند.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس