کد خبر 437099
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

هافبک فرانسوی بانوی پیر تأکید کرد قصد جدایی از قهرمان ایتالیا را ندارد و خواهان قهرمانی‌های بیشتر با راه‌راه‌ پوشان تورین است.

به گزارش مشرق، پل پوگبا که شایعه جدایی‌اش از یوونتوس این روزها بر سر زبان‌ها افتاده و مورد توجه تیم‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و حتی منچستریونایتد است، در گفت‌و‌گو با روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا گفت: با وجود اینکه فصل گذشته سری A و جام حذفی ایتالیا را فتح کردیم، می‌خواهم فصل بعد با یوونتوس به عناوین قهرمانی بیشتری برسم. من تشنه موفقیت هستم. این روزها می‌شنوم که شایعه رفتن من به بارسلونا مطرح می‌شود و روز بعد در پاری‌سن‌ژرمن هستم، اما حقیقت این است که کسی نمی‌داند که من به مسئولان یوونتوس چه گفته‌ام.

هافبک 22 ساله بیانکونری همچنین در خصوص شکست بانوی پیر به بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: ما بهترین عملکرد خود را در فینال مقابل بارسا به نمایش گذاشتیم و تمام تلاش‌مان را کردیم، به همین خاطر باید به خودمان افتخار کنیم.

پوگبا که در سال 2012 از منچستریونایتد جدا و به یوونتوس ملحق شد در تمجید از هم‌تیمی کهنه‌کارش هم اظهار داشت: بازی در کنار پیرلو افتخاری بزرگ است. حالا دوست دارم تبدیل به بهترین هافبک جهام شوم.

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هم تأکید کرد: پوگبا یکی از عناصر مهم یوونتوس است، برای همین هر پیشنهادی که برای جذب او باشد، نخواهیم پذیرفت. یووه فصل گذشته کارش را به خوبی انجام داد. تیم ما ترکیب کاملی دارد که مدعی قهرمانی است. از حالا هم در بازار نقل‌و‌انتقالات به فکر تقویت تیم خواهیم بود و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را خواهیم برد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس