کد خبر 435870
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

تیم بارسلونا برای به خدمت گرفتن پل پوگبا با سران بانوی پیر به توافقات نهایی رسیده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
به گزارش مشرق، بازار شایعات نقل و انتقالات در اروپا کماکان داغ و پرهیجان دنبال می شود و گمانه زنی های از حضور پوگبا در بارسلونا تا به خدمت گرفتن آرتا توران توسط آرسنال ادامه دارد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه های انگلستان:

♦ به گزارش Daily Mail، تیم منچستر سیتی قصد دارد فابینیو دفاع راست برزیلی موناکو را به خدمت بگیرد. مبلغ پیشنهادی آبی های منچستر برای این بازیکن 21 ساله، 15 میلیون پوند خواهد بود.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم تاتنهام در صورت توافق با استون ویلا برای به خدمت گرفتن کریستین بنتکه حاضر خواهد بود امانوئل آدبایور مهاجم خود را به ویلا واگذار کند.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم لیورپول علاقه مند است لودویگ آگوستینسون که بازیکن تیم زیر 21 ساله های سوئد است و در کپنهاگن بازی می کند را با 2 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم چلسی علاقه مند است روبن لوفتوس چیک بازیکن جوان 19 ساله خود را به یکی از دو تیم موناکو و یا ویتس آرنهم قرض دهد. 

♦ به گزارش منابع Sky، ناتانیل کلاین دفاع راست انگلیسی دیروز در تست پزشکی لیورپول شرکت کرده و به زودی خبر رسمی انتقال وی با مبلغ 12.5 میلیون پوند منشر خواهد شد.

♦ به گزارش Mail Online، تیم چلسی نزدیکترین بازیکن به خدمت گرفتن آردا توران است و بازیکن 28 ساله ترک اتلتیکو مادرید می تواند با 29 میلیون پوند به آبی ها لندن بپیوندد.

♦ به گزارش منابع Sky، آخرین اخبار از انتقال سرخیو راموس از رئال مادرید این است که تیم منچستر یونایتد 28.6 میلیون پوند به رئال مادرید پیشنهاد داده  و ستاره اسپانیایی به باشگاه درخواست جدایی داده است.

♦ به گزارش Evening Standard، رادامل فالکائو فوق ستاره کلمبیایی پس از گذراندن فصلی نا امید کننده در منچستر یونایتد و حذف از کوپا آمریکا، نیاز به تعطیلاتی 3 هفته ای دارد و بعد از آن به صورت قرضی به چلسی انتقال خواهد یافت. 

♦ به گزارش Manchester Evening News، با وجود اینکه مسئولان وولفسبورگ از سران منچستر سیتی خواسته اند از ارائه پیشنهاد برای کوین دی بروین خودداری نمایند، این تیم از علاقه خود برای این ستاره بلژیکی دست نخواهد کشید.

♦ به گزارش Daily Telegraph، انتظار می رود تا انتهای این هفته انتقال مورگان اشنیدرلین هافبک دفاعی فرانسوی ساوتهمپتون به منچستر یونایتد با مبلغ 24 میلیون پوند تکمیل شود.

♦ به گزارش Metro، تیم آرسنال قصد دارد برای فوزی غلام دفاع چپ تیم ناپولی پیشنهادی 9 میلیون پوندی ارائه کند.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش Tuttosport، تیم رئال مادرید قصد دارد در صورت جدا شدن سرخیو راموس، برای لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی یوونتوس پیشنهادی 30 میلیون یورویی ارائه کند.

♦ به گزارش Rete Sport، ایجنت ادین ژکو مهاجم بوسنیایی منچستر سیتی، از دلیل صحبت های میرالم پیانیچ هافبک رم مبنی بر پیوستن هموطنش به جیالوروسی ابراز بی اطلاعی کرد.


♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم بارسلونا برای به خدمت گرفتن پل پوگبا با سران بانوی پیر به توافقات نهایی رسیده و این بازیکن فرانسوی با مبلغ 64 میلیون پوند به کاتالان ها خواهد پیوست. 

♦ به گزارش خبرگزاری های ایتالیا، مارکو سوملا ایجنت چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیایی بروسیا دورتموند می گوید که احتمال جدایی این بازیکن از زنبورها این فصل وجود ندارد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، اینتر میلان علاقه خود را برای جذب استفان یووتیچ بار دیگر نشان داد. این بازیکن پس از جدایی از فیورنتینا در منچستر سیتی و لیگ برتر انگلیس موفق نبوده است.

به گزارش Tuttosport، می نویسد که شایعات مبنی بر پیوستن اریک لاملا وینگر 23 ساله آرژانتینی تاتنهام هاتسپرز به یوونتوس اشتباه است و این انتقال رخ نخواهد داد.

♦ به گزارش Sky Italia، تیم اینتر میلان جدیدترین مشتری الکس سانگ هافبک دفاعی بارسلوناست که فصل گذشته را در وست هم یونایتد سپری کرده است. 

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش 100% Futbol، لوسیانو ویتتو مهاجم آرژانتینی ویارئال می گوید مذاکراتش با سران اتلتیکو مادرید در مراحل پیشرفته است و انتقالش به زودی رسمی خواهد شد.

♦ به گزارش AS، رافائل بنیتز به ایسکو فوق ستاره جوان اسپانیایی خود جایگاه ترکیب اصلی را برای فصل بعد پیشنهاد داده و از وی خواسته که این تیم را ترک نکند.

♦ به گزارش Sport، تیم های بارسلونا با مجموع 90 میلیون یورو، چلسی با 50 میلیون یورو به اضافه اسکار و منچستر سیتی با 100 میلیون یورو به دنبال به خدمت گرفتن پل پوگبا از یوونتوس هستند.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Sport1، آلوفس، مدیر تیم وولفسبورگ از تیم های خواهان کوین دی بروین خواسته تا پایان قرارداد این بازیکن در سال 2019 برای به خدمت گرفتنش صبر کنند.

♦ به گزارش Stuttgarter Nachrichten، تیم چلسی قصد دارد با 18 میلیون یورو آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی 22 ساله تیم اشتوتگارت را به خدمت بگیرد.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش America and Closs، ایجنت آرتور ویدال فرناندو فلیچویچ در صحبت با این رسانه شیلیایی می گوید که مذاکره ای با سران آرسنال نداشته و شایعات حول این انتقال دروغ است.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضاقمری کلهر ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس