کد خبر 431508
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

مدافع پیشین تیم فوتبال بارسلونا سرمربی جدید مایورکای دسته دومی شد.

به گزارش مشرق، آلبرت فرر، مدافع  تیم رؤیایی یوهان کرایف و بارسلونا با امضای قراردادی که جزئیاتش مشخص نشده، سرمربی فصل آینده مایورکا شد.

ملی‌پوش دهه 90 فوتبال اسپانیا پس از این انتخاب اظهار داشت: «حداکثر توان و انتظار را از بازیکنانم خواهم داشت. آنها اول باید خوب بدوند و در مرحله بعدی، عالی فوتبال بازی کنند. باید با نهایت توان برای رقابت در فصل آینده دسته دوم اسپانیا آماده شویم. در این راه دشوار به قدرت، اتحاد و کمک هواداران‌مان نیاز داریم. تنها در این صورت سرنوشت به دست خودمان رقم می‌خورد».

مدافع تیم طلایی دهه 90 بارسلونا از علایق خود حرف زد و گفت: «ژیسکو رو دوست دارم، چون به عنوان یک متولد مایورکا می‌تواند تیم را رهبری کند اما وقتی دلش با کوردوباست، من نمی‌توانم کاری انجام دهم. برای درخشش در فصل آینده نه فقط به قدرت بلکه به رؤیاپردازی و اشتیاق نیاز داریم. از ابتدا قدرتمندانه و مشتاق شروع می‌کنیم. قدرت، مهارت و مشارکت، اولویت‌های من در هر برهه دوران مربیگری‌ام محسوب می‌شود و مایلم در مایورکا هم چنین فاکتورهایی را ببینم».

جانشین «میگوئل سولر» قبل از شروع دوران مربیگری در ویتسه هلند در سال 2010 و نشستن روی نیمکت کوردوبا در فصل گذشته، دوران بازی خود را در تنه‌ریف و چلسی به پایان برد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس