کد خبر 453243
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی تاکید کرد که ملوان انزلی نماینده ۳ استان گیلان، مازندران و گلستان است.

به گزارش مشرق، پایان رأفت در مورد پیروزی 2 بر صفر ملوان انزلی مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و 3 امتیاز را کسب کردیم. با وجود اینکه 2 گل زدیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

وی در مورد اینکه چرا از روی سکوها نظاره‌گر این دیدار بود، گفت: دستیاران قبلی که در کنار امیر قلعه‌نویی بودند، باید قراردادشان را فسخ کنند اما این اتفاق نیفتاده تا بتوانم قراردادم را ثبت کنم.

مربی ملوان درباره اینکه در بازی با استقلال اهواز از طریق یکی از عوامل نیمکت نکاتی را به حمید استیلی انتقال می‌داد، تصریح کرد: من با استیلی هماهنگ هستم و خودش گفته نکاتی را که می‌بینیم را به او انتقال دهم. من از آن بالا بهتر می‌دیدم و نکاتی را به استیلی گفتم.

«مردم پرشور انزلی دلشان با ملوان است». رأفت با بیان این جمله خاطرنشان کرد: ملوان بازیکنان اسمی و جوانان خوبی دارد. ملوان تیم ریشه‌داری است که کمتر از استقلال و پرسپولیس نیست. امیدوارم فدراسیون فوتبال نگاهی مانند سرخابی‌ها به ملوان داشته باشد، چرا که این تیم نماینده 3 استان گیلان، مازندران و گلستان است. ملوان تنها نماینده خطه شمال است و هم مازندرانی‌ها و هم گلستانی‌ها این تیم را دوست دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس