کد خبر 435626
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال گفت:شاگردی مجید جلالی برایم افتخار است و بدم نمی‌آید دوباره با او کار کنم.

به گزارش مشرق، محمد قاضی در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: این روزها تمرینات اختصاصی خوبی را با مربی بدنساز انجام می‌دهم و روزی دو جلسه تمرین می‌کنم و انگیزه بسیار زیادی دارم. ان‌شاءالله امسال عملکردم طوری خواهد بود که نظر همه در مورد من عوض شود و صحبت‌های خوبی را در طول فصل از من خواهید شنید.

وی در خصوص اینکه جلالی از او تعریف کرده گفت: برای من افتخار است که دوباره شاگرد جلالی باشم چون او یک مربی بادانش و به روز است و همه شخصیت او را می‌شناسند. بدم نمی آید باز هم با جلالی کار کنم و البته جلساتی هم با سایپایی‌ها برگزار کردم و قرار است این جلسات ادامه داشته باشد و هر چه خدا می‌خواهد اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد پرسپولیسی‌ها به او پیشنهاد دادند، گفت:‌باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های من انجام داد ولی نمی‌خواهم در مورد پیشنهاداتم صحبت کنم. چون بحث بازارگرمی و اینطور مسائل مطرح می شود.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد با تیم سایپا قرارداد ببندد، گفت: همه چیز به جلسه‌ای که اشاره کردم بستگی دارد. سایپا هم تیم خوبی بسته و نفراتی در این تیم حضور دارند که همگی دوستان من هستند. باید ببینم طی چند روز آینده چه اتفاقی می‌افتد.

مهاجم سابق استقلال درباره مطالبات خود از این باشگاه گفت: در مورد سال اولی که در استقلال حضور داشتم مقرر شده امور مالی این باشگاه ریز دریافتی من را مشخص کند و بقیه مطالباتم با تفاهم پرداخت شود. همچنین طلبم بابت نیم فصل سال گذشته نیز منجر به امضای تفاهم‌نامه‌ای با باشگاه استقلال شد که امیدوارم این باشگاه به تفاهم‌نامه‌اش پایبند باشد.

قاضی همچنین در خصوص مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس هم گفت: دو سال از بحث شکایت من از این باشگاه و حکم کمیته انضباطی می‌گذرد. هم کمیته استیناف هم کمیته انضباطی و هم  دادرسی ویژه من را به دریافت 300 میلیون طلب از پرسپولیس محق دانست و این رای قطعی است. البته در دو سال گذشته مدارکی از سوی باشگاه  به من ارائه شده بود که اعلام کردند شیرینی این مدارک را به آنها داده است. اما آقای شیرینی به  کمیته استیناف مراجعه کرد و مدعی شد که این مدارک را به باشگاه پرسپولیس نداده است. پس شیرینی کلاهبرداری نکرده هر چند من هنوز به پولم نرسیدم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس