کد خبر 434928
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۸

ارتش رژیم صهیونیستی خود را آماده حمله به کشتی های کمک رسان به غزه با ۴۷ سرنشین طرفدار فلسطین می کند که با هدف شکستن محاصره، به سوی این باریکه به راه افتاده اند.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، فرماندهان نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی امیدوارند ۴ کشتی کمک رسان امروز (دوشنبه) کیلومترها قبل از رسیدن به آب های ساحلی غزه متوقف کنند.

براساس این گزارش ۱۸ نفر از طرفداران فلسطین بر عرشه کشتی اصلی کمک رسان که یک کشتی سوئدی با نام «ماریان و گوتبورگ» است هستند. از جمله افراد حاضر در این کشتی می توان به «باسل قتاس» نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی، «منصف مرزوقی» رئیس جمهوری سابق تونس و «درور فیلر» فعال طرفدار فلسطین اشاره کرد.

این در حالی است که سه کشتی کوچک تر با نام های «راشل» با ۹ سرنشین، «ویتوریو» با ۸ سرنشین و «جولیانو-۲» با ۱۲ سرنشین این کشتی سوئدی را همراهی می کنند.

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی مدعی شده که قصد دارد علیرغم برخورد خشونت آمیز و نظامی با کشتی های کمک رسان در گذشته، این گروه را بدون استفاده از زور از راه خود باز داشته و به سمت پایگاه دریایی اشدود هدایت کند. براساس این گزارش این ۴۶ نفر بعد از بازداشت در پایگاه دریایی اشدود، به جرم ورود غیرقانونی از طریق فرودگاه بن گورین اخراج خواهند شد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به هریک از سرنشینان این کشتی نامه ای می دهد که در آن ضمن خوشامد به آنها برای ورود به سرزمین های اشغالی، نوشته شده: به نظر می رسد که شما راه را اشتباه آمده اید. شاید شما باید به سوریه بروید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس