سرمربی برزیل پس از شکست مقابل پاراگوئه و حذف از گردونه مسابقات کوپا آمریکا مدعی شد که ویروس عامل اصلی ناکامی زردپوشان در این دوره از مسابقات بود.

به گزارش مشرق، بامداد امروز در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2015، برزیل مقابل پاراگوئه قرار گرفت که در نهایت پاراگوئه‌ای‌ها در ضربات پنالتی توانستند با نتیجه چهار بر سه  زردپوشان را شکست داده و راهی مرحله بعدی شوند.

کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل پس از این دیدار، ویروسی را که به جان بازیکنانش افتاد و موجب حذف زود هنگام آن‌ها برابر پاراگوئه شد را سرزنش کرد و مورد انتقاد قرار داد.

وی تاکید کرد: همان طور که گفتم بهانه نیست اما 15 بازیکن در این هفته مبتلا به ویروس بودند و سهم کلانی از تمرینات‌مان را بدین ترتیب از دست دادند.

دونگا گفت: امروز مقابل پاراگوئه بازی وخامت‌باری داشتیم و سرعت، گمشده ما در این دیدار بود. بازیکنانم ویروسی بودند. سردرد‌های شدیدی را تحمل می‌کردند، کمردرد داشتند و کلا درد تمام وجودشان را فرا گرفته بود. یکی از دیگری بدتر.

سرمربی برزیل گفت: برخی استفراغ می‌کردند و برخی از جلسات تمرینی را از دست می‌دادند.

برزیل در نیمه نخست با درخشش روبینیو بازی خوبی ارائه داد اما با خطای کودکانه تیاگو سیلوا در نیمه دوم که با دست به توپ زد، برنامه‌ها همه به هم ریخت. درلیس گنزالس در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس