کد خبر 433827
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳

سردار محمد جواد زاده‌کمند، جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی درباره ممنوعیت استفاده از تلفنهای همراه هوشمند در ناجا گفت: این موضوع بتازگی مطرح شده و هر ابلاغی که در این باره شود، ناجا بدون شک آن را خواهد پذیرفت و به آن عمل خواهیم کرد.

 به گزارش مشرق، اخبار ویژه رسانه‌ها در روزی که گذشت بدین شرح است:

افزایش سفر ایرانی‌ها به ترکیه!

ایرنا: خبرها حاکی است، ورود گردشگران ایرانی به ترکیه در سه ماه نخست سال‌جاری میلادی با رشدی نزدیک به پنج درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته به 527 هزار و 826 نفر رسید تا گردشگران ایرانی بعد از آلمانی ها، در ردیف دوم قرار گیرند.

خاکسپاری 3 شهید مدافع حرم

قدس آنلاین: پیکرمطهر سه شهید مدافع حرم در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. این مدافعان مظلوم حرم حضرت زینب(س) پس از ایستادگی و دفاع در مقابل گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

 جیره بندی آب مطرح نیست

عصر ایران: محمد پرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر بحث جیره بندی مصرف آب در تهران مطرح نیست، گفت: به طور میانگین روزانه سه میلیون و 100 هزار مترمکعب آب در شهر تهران مصرف می‌شود.

ممنوعیت تلفن‌های هوشمند در ناجا

سردار محمد جواد زاده‌کمند، جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی درباره ممنوعیت استفاده از تلفنهای همراه هوشمند در ناجا گفت: این موضوع بتازگی مطرح شده و هر ابلاغی که در این باره شود، ناجا بدون شک آن را خواهد پذیرفت و به آن عمل خواهیم کرد.

 زمین‌خواری در قشم

تابناک: حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس دادگستری هرمزگان در مورد آخرین وضعیت پرونده تخلفات مالی و زمین‌خواری در جزیره قشم، از بازداشت موقت یکی از مدیران اسبق این پرونده خبر داد.

 ممنوعیت فعالیت یک خواننده در صداوسیما

قانون: فعالیت یکی از خواننده‌های جوان کشور در صداوسیما ممنوع شده است. روزبه نعمت‌اللهی که قرار بود در برنامه «جشن رمضان» حضور داشته باشد، در این باره گفت: قرار بود به برنامه جشن رمضان بروم که در دقیقه 90 توسط تهیه‌کننده این برنامه متوجه شدم فعالیتم در صداوسیما ممنوع‌ شده است.

 
واکنش به انتقاد از درآمد «ماه عسل»

جام: احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل درباره انتقادها به درآمد این برنامه پاسخ داد و گفت: جهت اطلاع آنهایی که فکر می‌کنند سازمان صدا و سیما، خانه پدرم است و ما را متهم به استفاده از بیت‌المال می‌کنند، می‌گویم که برنامه حامی مالی دارد و ما به هیچ وجه بدون نظارت مسؤولان شبکه، مجاز به انجام کاری نیستیم.

 
خلخال گردشگاه است، نه تبعیدگاه

ایرنا: علی نباتی، دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: این شهرستان از قطبهای مهم گردشگری استان و کشور بوده و اعزام تبعیدی از دادگاه‌های مختلف به این شهرستان، مغایر با توسعه صنعت گردشگری منطقه است.

 
تکذیب درگیری مسلحانه در اهواز

ایرنا: سرهنگ عزیزا... سپهوند، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز درگیری مسلحانه در منطقه پاداد این شهر را تکذیب کرد و گفت: عاملان انتشار این‌گونه شایعات در حال شناسایی هستند.

 
مخالفت داعش با کالاهای ایرانی

العالم: گروه تروریستی داعش درمورد هرگونه معامله کالاهای ایرانی در مناطق تحت کنترل خود در عراق و سوریه هشدار داد.

 بر اساس دستور سران گروه تروریستی داعش، مغازه‌داران می‌توانند اجناس باقی‌مانده را بفروشند، ولی حق ندارند اجناس ایرانی جدید برای فروش تهیه کنند.

 
مظنونان اسیدپاشی اعتراف نکردند

تسنیم: سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: چندین ‌مظنون در ‌زمینه اسیدپاشی در این استان دستگیر شده‌اند، اما تا این لحظه هیچ‌یک به اسیدپاشی اعتراف نکرده است.

 
تخلف میلیاردی در مازندران

جهان: حسن میری، مدیرکل بازرسی مازندران از پروژه چهار هزار میلیاردی در استان که ساخت‌وساز غیرمجاز داشت، خبر داد و گفت: این پروژه باید ۸۰ میلیارد تومان عوارض پرداخت می‌کرد، اما فقط هفت میلیارد تومان دریافت شده است. وی افزود: چهار هزار هکتار انحراف در تغییر کاربری اراضی داریم که این افراد موافقت اصولی برای تغییر کاربری اراضی دارند، اما به استفاده شخصی منجر شده است.

 
تشییع پیکر شهید مدافع حرم در تبریز

ایرنا: پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حامد جوانی، روز گذشته پس از نمازجمعه تبریز تشییع شد. ستوان یکم پاسدار شهید جوانی ۲۵ اردیبهشت در منطقه ادلب در شمال سوریه در مبارزه با تکفیری‌ها مجروح و به ایران منتقل شده بود که به دلیل عمق جراحات در بیمارستان بقیه‌ا... تهران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

 
بازداشت قاتلان دختر ایرانی در کانادا

باشگاه خبرنگاران: مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه از دستگیری دو سارق کانادایی که منجر به قتل دختر ایرانی در یک پمپ بنزین شدند، خبر داد وگفت: تضمین امنیت ایرانیان در کانادا برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و باید به آن توجه جدی شود.


دلیل تأخیر برگزاری دادگاه رضاییان

فارس: غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران دلیل تأخیر در برگزاری جلسه بعدی دادگاه خبرنگار واشنگتن پست را خالی نبودن دادگاه عنوان کرد.

 
نه علی دایی به خندوانه

جام: رامبد جوان، مجری خندوانه درباره حضور علی دایی در برنامه‌اش گفت: «او را دعوت کردم، ولی گفت، نمی‌آید».

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس