برادر شهیدان کمالی گفت: گذراندن زندگی برای کسانی که بخشی از وجودشان را داده‌اند و هر لحظه منتظر خبری از او هستند، بسیار سخت است و پیدا کردن آنان شیرین ترین اتفاق دنیاست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "امیر کمالی" برادر شهیدان یونس و فرهاد کمالی گفت: من هر دو برادرم در سال‌های نخست جنگ به شهادت رسیدند. بیست سال انتظار کشیدیم تا پیکر یکی از آنان بازگردد که در نهایت متوجه شدیم جزو شهدای گمنام در بهشت زهرا دفن شده است.

وی ادامه داد: گذراندن زندگی برای کسانی که بخشی از وجودشان را داده‌اند و هر لحظه منتظر خبری از او هستند، بسیار سخت است و پیدا کردن آنان شیرین ترین اتفاق دنیاست.

برادر شهیدان کمالی با بیان اینکه هیچ یک از افراد خانواده مانند مادران شهدا سختی فراق را تحمل نمی‌کنند، تاکید کرد: اگر می‌بینید مادران شهدا در سخت ترین شرایط زندگی نیز مقاوم هستند چون سختی‌های عظیمی را تحمل کرده‌اند و دلتنگی دوری از جگرگوشه‌هایشان را تحمل کرده‌اند. این فرزندان را مادران خود تقدیم اسلام کردند و این سختی شیرینی برای آنان است.

وی در پایان اظهار کرد: من وقتی این جوانان را می‌بینم که این گونه عاشقانه در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا شرکت می‌کنند و اشک می‌ریزند از این که یک برادر شهید هستم به خود می‌بالم و امیدوارم که بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس