کد خبر 432165
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

قرارداد اسپانسر شرکت آل‌اشپورت اسپانسر پوشاک تیم ملی فوتبال ایران ۴۰ روز دیگر با فدراسیون فوتبال کشورمان به پایان می‌رسد و این در حالی است که به نظر می‌رسد همکاری دو طرف در پایان این مدت قطع خواهد شد.

به گزارش مشرق، شرکت آلمانی آل‌اشپورت که حدود سه سال است تأمین پوشاک تیم‌های ملی فوتبال ایران را بر عهده دارد 10 مرداد سال 94 یعنی تقریبا 40 روز دیگر به پایان می‌رسد و بنا بر اتفاقاتی که طی این سه سال در رابطه با تأمین لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران رخ داده به نظر می‌رسد پس از این قرارداد سه ساله، دیگر شرکت آل‌اشپورت تمایلی برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال برای تأمین لباس‌های تیم ملی بزرگسالان نداشته باشد.

بر همین اساس شنیده می‌شود چند برند چینی و حتی یک برند مطرح به فدراسیون فوتبال برای دور جدید تأمین لباس‌های تیم ملی پیشنهاد داده است که باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام برند پس از آل‌اشپورت، لباس‌های تیم ملی را تأمین خواهد کرد.

لازم به ذکر است شرکت آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال ایران دو قرارداد دارد که یک قرارداد مربوط به تأمین لباس‌های تیم ملی بزرگسالان بوده که این قرارداد 10 مرداد به پایان می‌رسد و یک قرارداد نیز تأمین لباس‌های سایر تیم‌های ملی است که این قرارداد تا 10 اسفند سال 95 با فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس