کد خبر 434527
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

یک برند ایتالیایی برای جایگزینی برند آل‌اشپورت برای لباس‌های تیم ملی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش مشرق، حدود یک ماه دیگر قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آلمانی آل‌اشپورت برای تأمین لباس‌های تیم ملی بزرگسالان به پایان می‌رسد و فدراسیون فوتبال ایران درصدد آن است تا هرچه زودتر مذاکرات با سایر برندها را آغاز کرده تا تکلیف این موضوع هرچه سریع‌تر مشخص شود.

بر همین اساس در حال جاضر دو برند چینی که یکی از آنها برند 361 است برای این موضوع اعلام آمادگی کردند ضمن اینکه یک برند ایتالیایی نیز پیشنهاد خود را به فدراسیون ایران ارائه داده است.

در صورتی که این اتفاق بیافتد و یک برند دیگر به جای آل‌اشپورت تأمین لباس‌های تیم ملی را برعهده بگیرد، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار پیش‌رو که دیدار با گوام از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود، با لباس‌های جدید به میدان خواهد رفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    معلوم نیست که قرارداد آلاشپورت چجوری بسته شده بود که با وجود ارائه ی لباسهای تقلبی از طرف نمایندگی ایرانش و اذعان مدیران ارشد خود آل اشپورت به تقلبی بودن لباسهایی که در اختیار تیم ملی ایران قرار میگرفت بازهم فدراسیون نمیتونست کاری کنه و مجبور بود هر لباسی که بهش میدن رو قبول کنه. امیدوارم توی قرارداد جدید با یه شرکت درست و حسابی قرار داد ببندند چه چینی چه ایتالیایی فرق نداره مهم یفیت ارائه ی خدماتشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس