کد خبر 432025
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

وحید امیری، هافبک ملی‌‌پوش باشگاه نفت تهران که قرارداد این فصلش با این باشگاه ۱۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شده، در مقابل دریافت پیشنهاد از باشگاه پرسپولیس خواهان دریافت یک و نیم میلیارد تومان شده است.

به گزارش مشرق، وحید امیری، هافبک ملی‌‌پوش باشگاه نفت تهران که قرارداد این فصلش با این باشگاه ۱۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شده، در مقابل دریافت پیشنهاد از باشگاه پرسپولیس خواهان دریافت یک و نیم میلیارد تومان شده است.

وی که در فصل گذشته جزو بهترین‌های لیگ بود و توانسته بود جای خود را در تیم ملی ثابت کند، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است و سرخ‌پوشان خواهان جذب وی شدند. امیری هم پیشنهاد میلیاردی خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است و باید دید که سرانجام وضعیت حضور وی در لیگ پانزدهم به چه صورت خواهد بود.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    واقعا، انگار پول علف خرسه که هر بازیکنی که از راه میرسه پیشهاد میلیاردی میده ، به نظرت به علی کریمی چقد باید میدادن حالا که تو 5/1میخوای
  • اهورا ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    ضربالمثل که میگن از اب گل آلود ماهی میگیره همین جاست
  • lمحسن ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    منصوریان مانع آمدن هربازیکن خوب نفت به پرسپولیس است
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    جناب امحسن نفت برای چی باید بازیکناشو بده به شما؟ نفت مدعی اصلی قهرمانیه شما چی؟ مدعی قهرمانی بازیکنای خوبشو از دست میده؟ چرا فکر میکنی بقیه باید واسه شما بازیکنسازی کنن؟ طوری صحبت کردی انگار طلبکاری. منصوریان اگر هم نخواد بازبکنشو بده به خودش مربوطه خودش بازیکنو ساخته اختیارشو داره. حالا بگذریم از اینکه مرام منصوریان با شما زمین تا اسمون فرق داره. پرسپولیس تو این سالها انقدر به بازیکنای به درد نخور میلیاردی پول داده که همه ازش میلیاردی میخوان مسببش هم همون رویانیانیه که به خاطرش هنجرتونو پاره میکردید. پورشه پولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس