کد خبر 434594
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

ملی‌پوش نفت تهران گفت: خودم قبول کرده‎ام که با این مبلغ در خدمت نفت باشم.

به گزارش مشرق، وحید امیری درباره اینکه بازیکنان زیادی از تیم نفت جدا شده‎اند، گفت: درست است بازیکنانی را از دست داده‎ایم ولی نفت و مدیریت آن نشان داده وابسته به هیچ بازیکن خاص نیست و هدف و برنامه‎اش مشخص است.

وی بیان کرد: هدف گذاری و سیاست باشگاه نفت، مشخص است و هیچ عاملی نمی‎تواند در نیل به برنامه‎های تدوین شده آن خللی وارد کند.

این بازیکن ملی‎پوش لرستانی با بیان اینکه شرایط نفت در سال جاری بسیار ویژه است، تصریح کرد: انتظارات از ما بیشتر شده و همه می‎خواهند نفت نتیجه بگیرد و این امر کار مسئولان باشگاه و بازیکنان را سخت‎تر می‎کند.

امیری خاطرنشان کرد: باشگاه نفت قطعاً با جذب و تزریق بازیکنان جدید و جویای نام در فصل جاری و جام باشگاه‎های آسیا جواب اعتماد همگان را خواهد داد.

وی با بیان اینکه منصوریان تنها گزینه خوبی برای نفت بوده و شناخت کاملی از بازیکنان و روحیات آنها دارد، افزود: دو بازی حساس در آسیا پیش رو داریم و قطعا بدانید با حضور منصوریان، نفت به مرحله بعد صعود خواهد کرد زیرا با تمام وجود خود را وقف تیم و پیشرفت آن کرده است.

این ملی‎پوش یکی از سیاست‎های نفت تهران را رو کردن بازیکنان جوان و کمک به بازیکنانی که افول کرده‎اند، دانست و بیان کرد: کادر فنی اعتماد خاصی به جوانان دارد و همین عامل باعث شده سال به سال پدیده‌های جدیدی به فوتبال ایران معرفی کند که برخی ملی‎پوشان فعلی از جمله آنها هستند.

امیری خاطرنشان کرد: نفت به دنبال بازیکن‎سازی است و سیاست خوبی همانند باشگاه‎های بزرگ اروپایی از جمله آرسنال و بارسلون در پیش گرفته است.

او درباره اینکه او را ارزان‎ترین بازیکن ملی‎پوش لیگ برتر می‎دانند، گفت: در شرایطی به لیگ برتر آمدم که موفقیتم مرهون تلاش‎های کادر فنی و باشگاه نفت است و با تمام وجود این تیم را کمک کرده‎ام ولی آنچه باید به شما بگویم این است که قرارداد مالی از روز اول مشخص بوده و من هم قبول کرده‎ام که با این مبلغ در خدمت نفت باشم.

وی افزود: با جان و دل برای نفت بازی کرده و خواهم کرد چون این تیم باعث شده به تیم ملی دعوت شوم. بحث‎های مالی در آینده رفع می‎شود ولی مهم، فوتبال و پیشرفتم است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس