کد خبر 430069
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

رقیب جدی بارتومئو و راسل در نشست خبری خود بر اهمیت افزایش ثروت و اعتبار در بارسلونا تاکید کرد.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونا اسپانیا که از دو ماه پیش به صورت رسمی فعالیت خود را برای پیروزی در انتخابات باشگاه آغاز کرده است، روز گذشته با حضور در دفتر نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا فرم مخصوص انتخاباتی را پر کرده و آن را به امضای خود رساند. کمپ انتخاباتی لاپورتا که از چند ماه پیش در کشورهای چین، ژاپن، امارات و قطر فعال بوده است از روز گذشته در کاتالونیا نیز رسما آغاز به کار کرده است.

لاپورتا در جمع خبرنگاران حاضر در دفتر کار خود بر این نکته تاکید کرد که برای تکرار قهرمانی می‌آید اما این هدف اصلی وی نیست و قصد دارد بارسلونا را به ثروتمندترین باشگاه دنیا تبدیل کند.

خوان لاپورتا از سوی هواداران الساندرو روسل به هم‌پیمانی با پلاتینی متهم می‌شود و یکی از کارهای اصلی او تبلیغ علیه روسیه و قطر خواهد بود و حمایت مالی بنیاد قطر از بارسلونا پس از پیروزی لاپورتا قطع خواهد شد.

وی در این خصوص گفت: من هم اشتباهاتی داشته‌ام ، این را قبول دارم و نمی‌خواهم ادعا کنم که در همه عرصه‌ها موفق بوده‌ام اما اصول و رویه کاری من مثل گذشته است. برای من، این باشگاه ‏فراتر از یک باشگاه است. این باشگاه نمونه ای است که براساس خط فکری و اصول یوهان کرایف، لاماسیا، کاتالونیا و ‏یونیسف بنا شده است. ‏
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس