کد خبر 428145
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در راه است و تلاش برای پیروزی در این عرصه بین نامزد‌های قدرتمند و سیاسی کاتالونیا اوج گرفته است.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا به ریاست بارتومئو به آخرین روزهای آرام خود نزدیک می‌شود و انتخابات ریاست بارسلونا سرنوشت این باشگاه بزرگ را در 4 سال آینده تحت الشعاع قرار خواهد داد.

خوان لاپورتا جدی‌ترین گزینه برای رسیدن به میز قدرت در باشگاه بارسلونا است که این بار بیش از 350 میلیون یورو را با آمدنش به حساب بانکی باشگاه تزریق خواهد کرد. الساندرو راسل دیگر رقیب بارتومئو است که با شعار جوانگرایی و تشکیل بارسلونای کاملا بومی به میدان آمده است. راسل به داشتن رابطه نزدیک با دولت اسپانیا و شهرداری مادرید متهم می‌شود و از این بابت شرایط خوبی برای جذب رای مردم ندارد.

رقابت رسمی با به راه افتادن کاروان‌های تبلیغاتی در خیابانها از 5 شنبه آینده کلید خواهد خورد و بسیاری از هواداران از بارتومئو رضایت دارند و کسب 3 گانه و شکوه این روزهای بارسلونا را تصادفی نمی‌دانند.

بارتومئو در آخرین روزهای مدیریت خود قراردادهای برخی از بازیکنان نظیر آلبا و آلوس را تمدید و لوئیس انریکه را برای تمدید قرارداد خود متقاعد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس