کد خبر 428629
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

عضو هیات موسس جبهه یکتا با اشاره به دیدار این تشکل با سران جامعتین و آیت‌الله مصباح یزدی گفت: این بزرگواران از اینکه افرادی احساس مسئولیت کرده و وارد این حوزه شده‌اند استقبال کردند.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی از اعضای هیات موسس جبهه یکتا با تایید خبر دیدار اعضای جبهه یکتا با آیات عظام موحدی کرمانی، یزدی و مصباح اظهار داشت: جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی در نهم خرداد با حضرات آیات نوری همدانی، حسینی بوشهری، یزدی و مصباح ملاقات داشت.

حسینی ادامه داد: حضرات آیات نکات بسیار ارزنده‌ای را مطرح کردند که بیانات آنها مایه دلگرمی بود تا با جدیت بیشتری این اقدامات را پیگیری کنیم.

عضو هیات موسس جبهه یکتا با بیان اینکه آیت‌الله یزدی و آیت‌الله موحدی کرمانی نیز از این تشکل استقبال کردند افزود: آیات عظام در این دیدار بر پیمودن مسیر آرمان‌های امام و رهبری تاکید کردند و از اینکه افرادی احساس مسئولیت کرده و به صورت منسجم وارد این حوزه شده‌اند، استقبال کردند.

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: ایشان اصول و ارکان انقلاب اسلامی را یادآوری و بر حفظ عزت اسلام و مسلمانان تاکید و آن را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی برشمردند که همواره باید به آن توجه شود.

حسینی تصریح کرد: آیت‌الله نوری همدانی ولایت فقیه را قلب تپنده انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفتند که ما باید دارای قدرت جهانی در مقابل دشمن باشیم و از محرومین و مستضعفین در سراسر کشور و جهان دفاع کنیم.

عضو هیات موسس جبهه یکتا این تشکل را یک مجموعه ولایی و فراگیر دانست که محدود به تهران و کلان‌شهرها نیست و بر همین اساس افزود: در سراسر کشور نیروهای انقلابی و ارزشی حضور دارند که در دولت نهم و دهم مشغول خدمت به مردم بوده اند و شاکله این جبهه را این افراد تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما از حضور نیروهای با انگیزه و کارآمد در جبهه استقبال می‌کنیم یادآور شد: با توجه به تجربه و اشراف اعضای هیات موسس این مجموعه در حوزه‌های مختلف قطعا این جبهه می‌تواند برای کشور مفید باشد و در پیشرفت کشورمان نقش‌آفرینی کند.

حسینی با اشاره به برگزاری اولین همایش جبهه یکتا که فردا با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار می‌شود تصریح کرد: پس از اولین جلسه نظرات کسانی که می‌خواهند به این جبهه ملحق شوند خواهیم داشت و تقسیم کار صورت می‌گیرد.

عضو هیات موسس جبهه یکتا این تشکل را ظرفیت جدیدی برای خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

جبهه «یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» روز دوشنبه 25 خرداد با محوریت برخی از وزرای دولت نهم و دهم و برخی نمایندگان مجلس اعلام موجودیت می‌کند.

جبهه «یکتا» که شامل سه تشکل سیاسی اصولگرا می‌شود در جهت تقویت و وحدت بیشتر بین اصولگرایان کار خود را آغاز خواهد کرد که در همین راستا هیات موسس این جبهه با برخی از احزاب، جریانات، شخصیت‌های سیاسی اصولگرا و جامعتین دیدارها و مذاکراتی را انجام دادند.

این جبهه با هدف بررسی و گزارش مشکلات کشور به صورت شفاف در موضوعات سیاست خارجی، داخلی، اقتصادی،فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی به مسئولان تشکیل شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس