کد خبر 429726
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

عضو هیأت مؤسس جبهه یکتا گفت: با توجه به تاکید آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مبنی بر حضور جبهه «یکتا» در انتخابات، ما نیز حتما این را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی از اعضای هیأت مؤسس جبهه «یکتا» درباره برنامه انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: این تشکل یک تشکل اصولگراست و سعی می‌کند با جریان اصولگرایی کشور هماهنگ باشد.

زاهدی درباره رایزنی و هماهنگی با شورای همگرایی اصولگرایان و جلسات سه‌جانبه مؤتلفه، پایداری و ایثارگران تصریح کرد: ما هنوز صحبتی با این دوستان نداشتیم و درحال حاضر در حال سازماندهی تشکل‌ هستیم.

عضو هیأت مؤسس جبهه «یکتا» با بیان اینکه ما با همه صحبت خواهیم کرد درباره حضور اعضای هیأت مؤسس این تشکل برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس گفت: بالاخره برخی از آنها نماینده هستند و برخی قبلا نماینده بوده‌اند اما صحبت در این باره فعلا زود است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به تاکید آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مبنی بر اینکه این جریان در انتخابات حضور داشته باشد، ما نیز حتما این را در دستور کار قرار خواهیم داد.

اولین نشست سراسری جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) روز دوشنبه 25 خرداد با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی و اعضای هیأت موسس این جبهه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار و جبهه «یکتا» در این نشست با صدور بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد.

در این همایش مصطفی نجار، سیدمحمد حسینی، حاجی‌بابایی، کامران دانشجو، صدرالدین شریعتی، سعیدی‌کیا، عباسی، میرتاج‌الدینی، محمدعلی رامین، محمدمهدی زاهدی، حسین فدایی، صدرالدین شریعتی، مهرداد بذرپاش و جمعی دیگر از نمایندگان حضور داشتند.

گفتنی است جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) یک جبهه گفتمانی است که سعی دارد بین نیروهای ارزشی، متدین و انقلابی در سراسر کشور هماهنگی و انسجام انجام شود و هدف این تشکل نیز تبیین گفتمان امام و رهبری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس