کد خبر 428177
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه بازیکنان به یکی از این دو تیم تعصب دارند اما تعصب هم حدی دارد و بازیکن باید به فکر زندگی‌اش باشد.

به گزارش مشرق،بختیار رحمانی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش، تیم فصل آینده‌اش و ... صحبت‌ کرد.

ابتدا از آخرین وضعیت مصدومیتت صحبت کن.

با هماهنگی کی‌روش و مسئولان فدراسیون زیر نظر پزشکان تیم ملی قرار گرفتم و خوشبختانه وضعیتم خوب است و مشکلی ندارم.

از چه زمانی می‌توانی به میادین برگردی؟

بعد از عمل جراحی به تهران آمدم تا تست بدهم،‌ چون اینجا دستگاه‌ها پیشرفته‌تر است. بعد از تست پزشکان گفتند که باید زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی 15 جلسه کار کنم.

وضعیت سربازی‌ات به کجا کشید؟

پرونده من روال اداری دارد که در حال تمام شدن است و به زودی تکلیفم مشخص می‌شود تا بتوانم در خدمت فولاد باشم.

اگر فولاد نشد؟

نشد باید ببینم در آن زمان چه تصمیمی می‌گیرم.

بین تیم‌های نظامی دوست داری در تراکتورسازی بازی کنی یا ملوان؟

ان‌شاالله که به تیم‌های نظامی نروم اما اول فصل پیشنهادی از تراکتورسازی داشتم. اگر می‌خواستم به تیم‌های نظامی بروم تا الان رفته بودم.

امکان دارد این فصل به استقلال بروی؟


همه این سؤال را از من می‌پرسند اما الان شرایط پرسپولیس و استقلال مبهم است. همه بازیکنان دوست دارند در این تیم‌ها بازی کنند اما نه با این شرایط. همه به یکی از این دو تیم تعصب دارند اما تعصب هم حدی دارد و بازیکن باید به فکر زندگی‌اش باشد. وقتی بازیکنان این دو تیم می‌گویند 10 ماه است پول نگرفته‌اند کار سخت می‌شود. بازی کردن در پرسپولیس و استقلال خوب است و می‌تواند به بازیکن کمک کند، نمونه این مسئله مهدی طارمی است که با بازی در پرسپولیس چیزهایی را به دست آورد.

از فولاد چه خبر؟ وضعیت اسکوچیچ و بازیکنان چه می‌شود؟

قرار است مدیران جدید به فولاد بیایند، جا دارد از زحمات دهکردی هم تشکر کنم. امیدوارم هر کسی به فولاد می‌آید کمک کند. اسکوچیچ با فولاد قرارداد داخلی بسته و فکر می‌کنم این قرارداد رسمی باشد اما اگر بخواهد جای دیگری برود نمی‌شود به زور او را نگه داشت، هرچند «اسکو» مربی خوبی است. در مورد بازیکنان هم باید بگویم همه دوست دارند در فولاد بمانند.

فکر می‌کنی دوباره به تیم ملی دعوت شوی؟

واقعاً از کی‌روش ممنونم و خوشحال شدم که او در تیم ملی ماند چون بهترین گزینه برای تیم ملی بود و می‌تواند ما را دوباره به جام جهانی ببرد. قبل از جام جهانی از جان و دل برای تیم ملی، مملکت و کی‌روش بازی می‌کردم و همیشه می‌خواستم مثمر ثمر باشم. امیدوارم عملکردم در فصل بعد طوری باشد که بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

در خصوص خداحافظی حدادی‌فر از تیم ملی صحبت می‌کنی؟

از شنیدن خبر خداحافظی حدادی‌فر شوکه شدم، باور کنید نمی‌دانستم او چند سالش است. حدادی‌فر بازیکن خوبی است که خیلی از امتیازات ذوب‌‌آهن را در فصل جاری کسب کرده است. او می‌توانست به تیم ملی تا جام جهانی کمک کند اما باید به تصمیمش احترام گذاشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس