کد خبر 427680
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶

فاش شدن خبر دیدارهای محرمانه بین نمایندگان سعودی و رژیم صهیونیستی به اضافه همکاری و دوستی دو طرف دیگر در مقایسه با اخبار مربوط به حمایت عربستان از تروریست‌ها از جمله داعش و النصره کاملا عادی بوده و غیرمنتظره به شمار نمی‌آید.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه الثورة، اخبار مربوط به دیدار محرمانه نمایندگان سعودی و رژیم صهیونیستی و همکاری دو طرف در برابر حمایت سعودی از تروریست‌ها پیش پا افتاده بوده و تعجب آور نیست.

یک ماه پیش هنگامی که واشنگتن سران عرب خلیج فارس را به کمپ دیوید فراخواند و با آنان در مورد حمایت از شیخ نشین‌ها و امار‌ت های این کشورها و نیز آینده قدرت آنان گفت وگو کرده و به آنان در مورد توافق قریب الوقوع اتمی با ایران اطمینان داد یک بخش مهم از این گفت وگوها در رسانه‌ها اعلام نشد.

این بخش مهم تقویت روابط این کشورها و رژیم صهیونیستی بود که اکنون به شکل محرمانه در جریان است و شاید بی اطلاعی از همین موضوع بود که موجب شد برخی از سکوت اسرائیل در قبال نشست کمپ دیوید تعجب کنند.

بسیاری بر این باروند که دلیل سکوت اسرائیل این بود که کشورهای عربی خلیج فارس در نشست کمپ دیوید قول دادند از سلاح‌هایی که قرار است، خریداری کنند علیه اسرائیل استفاده نکنند و این برای سکوت اسرائیل کافی است آن هم در حالی که تجربه ده‌ها ساله نشان می‌دهد این کشورها هرگز سلاح‌هایی که از غرب خریداری کردند، به سمت دشمن شماره یک امت عرب نشانه نرفتند.

حتی چندی پیش موضوع دیدار نمایندگان عربستان و اسرائیل با حضور آمریکا برای  خرید گنبد آهنین از رژیم صهیونیستی مطرح شد.

با فاش شدن دیدار نمایندگان سعودی و دشمن صهیونیستی و دیدارهای مشابه دیگر و موضوع توافقنامه‌های محرمانه و همکاری سعودی و اسرائیلی این موضوع بیش از پیش برملا شده و  به رسوایی کشیده شد.

ایران و برخی عرب‌ها و محور مقاومت دشمن مشترک عربستان و اسرائیل

نکته قابل ملاحظه اینکه دشمن مشترک عربستان و رژیم صهیونیستی نه تنها ایران بلکه برخی کشورهای عربی هستند که آخرین مورد آن یمن است که عربستان با رویکردهای شیطانی و خصمانه خود و زیر پرچم وابستگی به آمریکا آن را هدف حملات وحشیانه قرار داده است.

در حالی که حمایت کشورهای مزبور از تروریسم از جمله گروه‌های تروریستی داعش و النصره بر کسی پوشیده نمانده است، خبر دیدار اخیر نمایندگان سعودی و اسرائیل خبر عادی و یا حتی پیش پا افتاده است، به این دلیل که ائتلاف بین عربستان و اسرائیل در جنگ علیه سوریه و عراق و اخیرا نیز یمن بهترین دلیل بر ائتلاف مداوم دو طرف است که دیگر نیازی به اثبات نداشته و یا غیرمنتظره نیست.

اکنون کاملا روشن شده که دشمنان مشترک رژیم صهیونیستی و عربستان ایران، سوریه و محور مقاومت و تمام کشورهایی هستند که در برابر قیمومیت آمریکا و نیزعربستان در منطقه سر تسلیم فرود نمی‌آورند و با بازگشت عثمانی‌های جدید به منطقه و یافتن جای پایی برای خود در سوریه و عراق مخالف هستند.

در این میان عربستان که سخت در تلاش برای جلب رضایت ارباب اسرائیلی و آمریکایی خود است، می‌کوشد با استفاده از ائتلاف‌های جدید به ویژه اسرائیل از سرنگونی عرش قدرت به دست جوانان وهابی که دست پرورده تروریسم بوده  و آن را در سراسر منطقه گسترش دادند، جلوگیری کند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 0
    تف تو صورت سلمان بن عبدالعزیز و برادران حرامزاده اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس