کد خبر 426572
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱

تیم انتخاباتی جب بوش یکی از نامزدهای احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرد وی، «دنی دیاز» از اعضای با سابقه این حزب را به عنوان مدیر ستاد انتخاباتی اش برگزیده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، انتخاب دیاز به عنوان مدیر ستاد انتخاباتی جب بوش بسیار غیر منتظره بود زیرا وی در ابتدای سال جاری، دیوید کوچل از دیگر اعضای با تجربه حزب جمهوریخواه را برای این سمت انتخاب کرده بود.

براساس این گزارش قرار است که دیوید کوچل سمت مدیر برنامه ریزی های استراتژیک ستاد انتخاباتی جب بوش را برعهده بگیرد. ستاد بوش اعلام کرده است که انتصاب دیوید کوچل و دنی دیاز به همراه دیگر نام های ارشد حزب جمهوری خواه در ستاد جب بوش، منعکس کننده تلاش برای انتخاب بهترین افراد و استفاده از بالاترین ظرفیت آنهاست.

دیوید کوچل از سیاستمداران کهنه کار حزب جمهوریخواه در ایالت آیواست. جب بوش پیشتر اعلام کرده بود که نامزدی رسمی خود را به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 در روز 25 خردادماه اعلام خواهد کرد.

تاکنون 10 نفر از جمله 4 سناتور نامزدی خود را از سوی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 اعلام کرده اند و این در حالی است که از حزب دموکرات تاکنون تنها 4 نفر نامزد این انتخابات شده اند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    چه شود... از این ور هم احمدی نزاد بیاد... وا ویلااااااااااااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس