کد خبر 426032
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

منابع سوری از هلاکت ده ها تروریست داعشی از جمله چند تروریست سعودی و چچنی و بازگشت امنیت به چند منطقه و روستا در الحسکه خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، حملات جنگنده های سعودی به مواضع گروه تروریستی داعش در حومه الحسکه به هلاکت ده ها نفر از اعضای این گروه منجر شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین در ادامه عملیات خود علیه گروه های تروریستی در حومه درعا و قنیطره، چند خمپاره انداز و مخفیگاه آنها را منهدم کردند.

در حومه دمشق هم، عملیات جنگنده های ارتش سوریه به انهدام یک انبار مهمات و چند مخفیگاه تروریست ها در عین ترما، مرج السلطان و جوبر منجر شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین شماری از تروریست های سعودی و چچنی در خان الشیح را به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر در عملیات مستمر نیروهای ارتش سوریه علیه تروریست ها در حلب و حومه آن، شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

عملیات نیروهای ارتش در حومه شرقی حمص هم به هلاکت شماری از تروریست های داعشی و خنثی شدن حمله آنها به تاسیسات گازی منجر شد.

یک منبع در استان الحسکه به سانا گفت نیروهای ارتش با همکاری گروه های دفاع مردمی، شمار زیادی از تروریست های داعش را به هلاکت رسانده و توانستند به طور کامل روستاهای الوطواطیه و العالیه را پس از عملیات گسترده پاکسازی کنند. در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات تروریست ها منهدم شد.

این منبع از هلاکت ده ها تروریست در حملات نیروی هوایی به مخفیگاه های داعش در حومه الحسکه و انهدام چند خودرو مجهز به تیربار آنها خبر داد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه با همکاری رزمندگان مقاومت لبنان به طور کامل بر گذرگاه الحمرا-القصیر مسلط شدند، گذرگاهی که تپه های شهرک فلیطه در کوه های قلمون را به تپه های شهرک عرسال لبنان وصل می کند. دراین عملیات، خسارت ها و تلفات سنگین به جبهه تروریستی النصره وارد شد.

گذرگاه الحمرا به القصیر از مهمترین معابر(گذرگاه ها) بود که تروریست های جبهه النصره برای نفوذ از داخل لبنان به داخل سوریه با حمایت جریان  المستقبل و رژیم آل سعود استفاده می کردند.

همچنین در حمله دقیق ارتش سوریه به مخفیگاه ها و مواضع تروریست های جبهه النصره در شهرک خان الشیح و مزارع اطراف آن به انهدام دو خودرو زرهی و هلاکت 9 تروریست سعودی و شش تروریست چچنی الاصل منجر شد.

منبع نظامی سوری از حملات شدید ارتش سوریه به مخفیگاه ها و مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره در حومه ادلب و هلاکت شمار زیادی از آنها خبر داد.

از سوی دیگر، سانا از حمله خمپاره های گروه های تروریستی به منطقه المخیم و محله العباسیه در شهر حمص و زخمی شدن یک کودک در این حمله خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس