کد خبر 392682
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

پخش برنامه‌های شبکه الکوثر برای مخاطبان عرب‌زبان در تهران از طریق دستگاه گیرنده دیجیتال از سر گرفته شد.

 به گزارش مشرق، روابط عمومی الکوثر اعلام کرد، حجم زیادی از مخاطبان شبکه در سراسر کشور خصوصا استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، خوزستان و ... حضور دارند که بارها طی ارتباط با شبکه خواستار پخش برنامه‌های شبکه الکوثر از طریق این سیستم شدند.

بر اساس این گزارش، هموطنان عرب‌زبان در استان‌های مختلف کشور، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان رشته‌های مختلف در حوزه علوم انسانی، مهاجران عرب زبان دیگر کشورها خصوصا عراقی‌های مقیم ایران از مخاطبان اصلی این شبکه در داخل کشور به شمار می روند.

شبکه الکوثر هم اکنون برنامه‌های خود را از طریق ماهواره‌های هاتبرد، عرب ست، یوتل ست و گالاکسی برای مخاطبانش در کشورهای حوزه خاورمیانه، شمال آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی پخش می‌کند.

شبکه جهانی الکوثر شبکه عمومی به زبان عربی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که با برنامه‌های متنوع پخش 24 ساعته دارد. از جمله آنها برنامه صبحگاهی صباح الکوثر(برنامه خانواده) است که هر روز ساعت 10:30 به وقت تهران پخش می‌شود.

برنامه کودک و نوجوان هر روز ساعت 17 به وقت تهران روی آنتن می‌رود. برنامه‌های معارفی، اجتماعی و سیاسی هم در طول هفته از این شبکه در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس