سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بعید می‌دانم «نهاد عالی اصلاح‌طلبان» تشکیل شده باشد، گفت: احتمالاً‌ برنامه عمومی با حضور رسانه‌ها در هفته آینده خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، حسن یونسی سخنگوی حزب ندای ایرانیان با اشاره به تشکیل اولین جلسه نهاد عالی شورای اصلاح‌طلبان و عدم دعوت از حزب متبوع خود به این جلسه اظهار داشت: وقتی آقای مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران می‌گوید «نمی‌دانم نهاد عالی اصلاح‌طلبان چیست» ما چه بگوییم، بنده بعید می‌دانم که چنین شورایی شکل گرفته باشد. 

یونسی در پاسخ به این سؤال که چرا از حزب ندا برای حضور به این جلسه دعوت نشده بود،‌ گفت: احتمال دارد این جلسه از جلسات معمولی برای هماهنگی بین جریانات اصلاح‌طلب و شخصیت‌ها باشد و ممکن است این جلسات بعداً گسترده‌تر شود از این رو اینکه عنوان شده چنین شورایی شکل گرفته ممکن است در حقیقت جلسه‌ای برای بررسی کلیات راهکارهای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب بوده باشد.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره برنامه‌ها و همایش حزب متبوعش گفت: برنامه‌های تشکیلاتی با حضور مسئولان حزب برای تصمیم‌گیری در جریان است و احتمالاً‌ برنامه عمومی با حضور رسانه‌ها در هفته آینده خواهیم داشت. 

به گزارش فارس اولین جلسه «نهاد عالی اصلاح‌طلبان» که در واقع مجلس مشورتی است و در آن سران جریان اصلاحات و نمایندگان احزاب مؤثر حضور دارند، تشکیل شد.

هدف این نهاد همدلی بین اصلاح‌طلبان و اعتدالیون عنوان شده و هدف آن نیز کسب پیروزی در انتخابات مجلس پیش روست.

همچنین در این جلسه بزرگان اصلاحات پیمان وحدت بستند و قرار گذاشتند که این «نهاد عالی» هرماه در مکانی از پیش تعیین شده برگزار شود.

در اولین جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان، آنطور که هفته نامه صدا گزارش داده سیدمحمد خاتمی، عبدالله نوری، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، محمدعلی نجفی، سید هادی خامنه‌ای، مصطفی معین، محمدرضا عارف، سید حسین مرعشی، محمدرضا خاتمی، محسن امین‌زاده، سید عبدالواحد موسوی لاری و اکبر ترکان به نمایندگی از مجمع روحانیون، مجمع نیروهای خط امام، شورای هماهنگی اصلاحات و حزب کارگزاران حضور داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس