کد خبر 430109
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: امروز بنای اصلی اصلاح‌طلبان باید دفاع از دولت در کنار نقد از آن باشد و تردیدی به خود راه ندهند که اگر پیروزی دولت نبود حرکت امروز را شاهد نبودیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی که در اولین همایش تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان حضور داشت، گفت: حزب به معنای امروزی جدید است و در ایران کمتر از 150 سال سابقه سیاسی دارد. در گذشته سران اقوام و عشایر برای تشکلات قومی و علما و روحانیون برای مردم عادی در تحولات سیاسی نمایندگی می‌کردند.

وی افزود: این دو نهاد تاریخی هر کدام به نوعی نقش سیاسی و حزبی داشتند. از زمان مشروطه که فعالیت حزبی به معنای جدیدی در ایران آغاز شد نهادهای قومی و مذهبی در رقابت با احزاب جدید مشغول به فعالیت شدند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه متاسفانه حزب در ایران از همان روز اول ناقص، رادیکال و چپ متولد شده است، تصریح کرد: قوی‌ترین احزاب ما در دوران قبل از انقلاب احزاب کمونیستی بودند همچون حزب توده، سازمان مجاهدین خلق که از کشورهای شوروی و چین کپی شده بودند و با تاخیر احزاب ملی اسلامی تشکیل می‌شود که متاثر از احزاب غربی بودند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    دستیار ویژه رئیس‌جمهور تدبیر و اعتدال و امید چقدر به دولت وفادار است!!! حداقل ظاهرسازی بفرمائید آقای دستیار!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس