کد خبر 425229
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد دکتر امیر معتمدی عضو جهاد دانشگاهی و معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

 به گزارش مشرق، پیکر دکتر امیر معتمدی که روز سه‌شنبه در ماموریت کاری در ایتالیا و حین نماز دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز شنبه در میان اشک‌های همکاران و دوستانش و بر فراز دستان همکلاسی‌ها و همکاران دانشگاهی‌اش به سمت قطعه 72 تن تشییع شد تا در جوار آرامگاه پدر شهیدش دکتر غلامعلی معتمدی از شهدای هفتم تیر آرام گیرد.

در این مراسم علاوه بر دانشجویان و امدادگران جمعیت هلال احمر، رییس، معاونان و اعضای جهاد دانشگاهی، رییس جمعیت هلال احمر، وزرای ورزش، اطلاعات و اقتصاد، حسین فریدون دستیار ویژه و برادر رییس جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهور ، وحیدقبادی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر، ضیاء هاشمی معاون وزیر علوم و آیات و حجج‌الاسلام دعایی، محقق داماد و جمعی از فعالان سیاسی و دانشگاهی از جمله مرتضی نبوی، علیرضا زاکانی، سیدهادی خامنه ای، موسوی لاری، مصطفی معین، محسن آرمین، محمدرضا خاتمی، علی شکوری راد، فرزند شهید بهشتی، مدیرعامل ایسنا و جمعی از اعضای انجمنهای اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی جامعه پرشکی و ... حضور داشتند.

در این مراسم آیت‌الله محقق داماد بر پیکر مرحوم معتمدی نماز خواند و پیام تسلیت یکی از همکاران سابق آن مرحوم نیز قرائت شد. پس از آن پیکر مرحوم معتمدی از مسجد دانشگاه تهران تشییع و پس از عبور از مقابل دانشکده علوم پزشکی و دانشکده حقوق از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران به سمت قطعه شهدای 72 تن بهشت زهرا (شهدای هفتم تیر) بدرقه شد.

در این مراسم که با حضور بیش از صدها تن برگزار شد، حضور دانشجویان و دبیران انجمن‌های اسلامی ادوار و دفاتر تحکیم وحدت محسوس بود.

دکتر امیر معتمدی، فرزند مرحوم معتمدی از شهدای هفتم تیر و بانو اشرف بروجردی از زنان فعال سیاسی اجتماعی ، همسر دکتر مریم عباسی‌نژاد، همچنین خواهرزاده دکتر علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی بود.

در پی درگذشت دکتر معتمدی رئیس جمهور، رییس مجلس، رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس دولت اصلاحات، یادگار امام(ره)، معاونان رییس‌جمهور، جمعی از وزرا و فعالان سیاسی و دانشگاهی و نمایندگان مجلس پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

مراسم ترحیم مرحوم معتمدی از طرف خانواده وی در روز یکشنبه 17 خرداد از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد نور و مجلس دیگری از سوی جهاد دانشگاهی، جمعیت هلال احمر و جمعیت دانشگاهی کشور نیز در روز دوشنبه 18 خرداد از ساعت 11 تا 13 در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم دیگری در روز پنجشنبه 21 خرداد از ساعت 11 تا 12:30 در مسجد امام خمینی شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس