کد خبر 424668
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

پیکر مرحوم دکتر امیر معتمدی معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر که در جریان یک ماموریت اداری در ایتالیا بطور ناگهانی فوت کرده است، پنجشنبه شب به ایران منتقل می شود و مراسم تشییع وی نیز روز شنبه در مقابل دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش مشرق،
یک منبع کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که پیکر دکتر معتمدی با پرواز 'ترکیش ایر' به استانبول و متعاقبا روز جمعه ساعت 14 به وقت ایران وارد تهران خواهد شد.

این منبع کنسولی اظهار داشت: مرحوم معتمدی روز یکشنبه گذشته در صدر هیاتی هفت نفره از سازمان جوانان هلال احمر کشورمان برای گذراندن یک دوره آموزشی به رم سفر کرده بود و روز دوشنبه در حین اقامه نماز ظهر به علت ایست قلبی درگذشت.

در پی فوت ناگهانی دکتر معتمدی فرزند شهید غلامعلی معتمدی (از شهدای هفتم تیر)، کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز صبح امروز با حضور در بیمارستان 'سان کامیلو' محل نگهداری پیکر وی، پس از ادای احترام با او وداع کردند.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سید امیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر و حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، در پیام های جداگانه ای این مصیبت را به خانم اشرف بروجردی و خانواده او تسلیت گفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    رحمت خدابرایش وصبرجمیل برای خانواده اش راآرزومندیم انشااله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس