کد خبر 424693
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰

لیندزی گرام سناتور جمهوریخواه آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور بااشاره به این که او درمقام ریاست جمهوری آمریکا حتی یک لحظه در اعزام دوباره نیروهای آمریکایی به عراق تردید نخواهد کرد به صراحت به رای دهندگان آمریکایی گفت که در صورتی که ازجنگ خسته شده اند به او رای ندهند.

به گزارش مشرق، لیندزی گرام سناتور جمهوریخواه و جنگ طلب آمریکایی روز پنجشنبه در یک گفتگوی تلویزیونی با شکبه خبری فاکس نیوز گفت: تنها راهی که برای دفاع از آمریکا به نظر من می رسد این است که نیروهای تازه ای را به عراق و بعد هم به سوریه بفرستم.

مجری برنامه این شبکه خبری گفت شماری از مردم آمریکا از جنگ افروزی های این کشور خسته شده اند و حاضر نیستند آن هایی را که طرفدار جنگ هستند به کاخ سفید بفرستند.

گرام با خشم و عصبانیت آشکاری گفت: این عده بهتر است به من رای ندهند. برای آن که من از همین حالا به آن ها می گویم که از من چه انتظاری باید داشته باشند.

این سناتور جنگ طلب آمریکایی با این ادعا که سیاست های محافظه کاران اوباما بزودی باعث وقوع حادثه ای مثل واقعه تروریستی یازدهم سپتامبر خواهد شد گروه داعش را گروهی بزرگ و نیرومند و مستقر توصیف و ادعا کرد در صورتی که او رییس جمهور آمریکا بشود این گروه را از هم خواهد پاشید و به فرار وادارشان خواهد کرد.

وی ماه گذشته نیز بی هیچ پروایی موضع خود را برای حل مشکل تروریسم و افراطی گری با جملات مشابهی روشن کرده بود و گفته بود که اگر من رییس جمهور آمریکا شوم وکسی قصد ملحق شدن به داعش ویا القاعده را داشته باشد به سراغ قاضی ودادگاه نمی روم بلکه با پهپاد به سراغش می روم و او را از میان برمی دارم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    ارواح ... رای میاری گراهام
  • نادر ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    عجب کثافتی است این سناتور که علنا خوی حیوانی وجنایتکارانه خودرا نشان میدهد.قطعا اگر چنین درنده خوهایی رئیس جمهور آمریکا شونددنیا درآتش خواهدسوخت ومردم آمریکاوسراسرجهان روی خوش نخواهنددید.البته موسسان داعش هدفشان حضوردوباره درعراق وچپاول منابع نفتی این کشورجنگ زده وناتوان است وداعش دراصل زمینه های این حضوروچپاول رافراهم میسازد
  • افشین تهران ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    جناب انترخان 11سپتامبر که کار خودتان بود و شما هنوز فکر میکنید که مردم دنیا مثل طرفداران ابلح شما بوق هستند؟؟؟مردک اگه پای تو و سربازانت به سوریه و عراق برسه جز جنازه چیزی تحویل نخواهی گرفت.یابو علفی فکر کردی چهارتا جنگنده و ششتا تانک و ناو درست کردی صاحب دنیاشدی؟"میمون جان یادت باشه که کماندوهای دوره دیده ات زمان دستگیری خود را خیس کردن و بعد از گذشت چند ساعت شماره 2خود را هم در داخل لباس نظامی تخلیه کردن و ما مجبور به اهدا کت و شلوار مجانی به انها شدیم که از بد روزگار شما و هموطنان نژاد برگزیده شما متوجه این اهدا کت و شلوارها نشدن تا زمانیکه برادران افریقایی ما به انها معنی ان را گفتند.پس خفه شو شامپانزه ....سرخ.
  • محسن از اصفهان ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    معلومه از اون گاو چرانهای بی مخ است که فقط هفتیر کشی را بلدند. مهم نیست که برای چه ولی باید کشت. این افراد فقط به عنوان ماشینهای چاپ پول برای شرکتهای اسلحه سازی آمریکا و اروپا محسوب می شوند. داعش و داعشیان هرگز از این افراد نمی هراسند چون در این اظهارات فقط زمینه های جذب بیشتر نیروهای جاهل و نادان نهفته است.
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    از حرفاش معلومه یک وجبی گوشش از بوش و اوباما درازتره! هنوز وارد کاخ مسخره سفید نشده باید با ابوبکر البغدادی بیعت کنه! چی فکر کرده؟ چشم بسته و بدون مدرک باید ایران را حامی تروریسم و ناقض حقوق بشر بدودنه ! خود را در کنار اسرائیل و ملزم به دفاع از اون بدونه! اوباما وعده حتمی تعطیلی گوانتانامو داد اما بعدش فهمید که اگر زیادی حرف بزنه وعده خودش همونجاست! این سناتور هم باید درس بگیره در کاخ سفید امر امر صهیونیست هاست نه منم منم
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    مگه تو آدمی که کسی بهت رای بده
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    فوقش 100 تا رای بالاتر از فتنه گر سال 88 رای بیاری. ما رابیش ازین به خنده وادار مکن مردک یانکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس