کد خبر 424327
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا و رژیم صهونیستی تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص حکومت امام زمان(عج) و علائم ظهور آن حضرت به انجام رساند‌ه‌اند.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا و رژیم صهونیستی تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص حکومت امام زمان(عج) و علائم ظهور آنم حضرت به انجام رساند‌ه‌اند.
 
هم اینک در این سازمان‌های جاسوسی نظیر سیا و موساد، پرونده‌ای برای حضرت مهدی(عج) باز نموده‌اند و تمام خصوصیات و ویژگی‌های حضرت، یاران، علائم ظهور، مکان ظهور و ... را با استفاده از پیشگویی‌های یهود و روایات حضرات چهارده معصوم(ع) و کتب علمای شیعه و سین جمع‌آوری نموده‌اند و تنها تصویر آن حضرت کم می‌باشد. حجم وسیع بررسی و مطالعات به حدی است که تنها در اسرائیل 4 دانشگاه شیعه‌شناسی وجود دارد.
 
آمادگی اینان تا جایی است که نظامیان آمریکایی با صراحت هدف از اشغال عراق را یافتن حضرت مهدی(عج) اعلام کرده و در بازجوئی‌های به عمل آمده از علما و روحانیون دستگیر شده عراقی از زمان تجاوز آمریکا به این کشور خواستار اعلان جایگاه حضرت و دریافت مژدگانی شده‌اند. آنان با این آگاهی که امام زمان در عربستان و درکنار خانه خدا ظهور می‌کند در اطراف مسجد الحرام و ابراج البیت(1) ، تک تیراندازانی به طور شبانه روزی مستقر کرده‌اند و آماده باش ظهور حضرت هستند تا بلافاصله بعد از رویت ایشان را ترور کنند.
 
سه نشانه سید خراسانی، سید یمانی و سفیانی از نکات مورد توجه این سازمانها به عنوان علایم حتمی ظهور آخرین منجی در تحقیقات انجام گرفته به شمار می‌رود.
 
عملیات‌های اخیر آمریکا و عربستان سعودی در سرکوب شیعیان یمن با گمان به اینکه احتمالاً سید یمنی در میان شیعیان انقلابی یمن است سبب کشتارهای اخیر در این کشور شده است.
 
همکاری نزدیک موساد و سیا و سرویس‌های اطلاعاتی آل سعود در بازداشت برخی از شیعیان و علما در عربستان و بازجویی از آنان برای رسیدن به سرنخی از محل مخفیگاه امام زمان در اطراف مکه و مدینه مؤید همین مطلب می باشد و براساس تحقیقات موساد سید حسن نصر الله که اصالت ایشان به کشور یمن باز می‌گردد همان سید یمانی است و سید علی خامنه‌ای نیز که دوران کودکی خود را در مشهد به سر برده است سید خراسانی است. این دو کسانی هستند که قبل از ظهور امام زمان (عج) با سپاه خود قیام می‌کنند.
 
پی نوشت:
(1) ابراج البیت: هتلی است با 601 متر ارتفاع و بلندترین برج عربستان در نزدیکی مسجدالحرام که بزرگترین ساختمان جهان محسوب می‌شود طوری ساخته شده است که خانه خدا در زیر سایه این ساختمان قرار می‌گیرد. سازندگان این هتل شرکت مجموعه بن لادن السعودیه (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) می‌باشند. معماری آن توسط شرکت دارالهندسه و طراحی آن توسط نورمن فاستر انگلیسی سازنده بیش از 200 ابلیسک در سراسر دنیا انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    3 1
    براساس تحقیقات موساد سید حسن نصر الله که اصالت ایشان به کشور یمن باز می‌گردد همان سید یمانی است و سید علی خامنه‌ای نیز که دوران کودکی خود را در مشهد به سر برده است سید خراسانی است !!!!!!!! جناب مشرق، از شما دیگه انتظار نداشتیم!!
  • ehsan ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    این حرفها پایه و اساس نداره و خود غربیها توی زبون ما انداختند که مردم ساده لوح رو فریب بدهند.. تصرف عراق بخاطر منابع نفتی و موقعیت استراتژیکی اونه. اگر منجی بخواد ظهور بکنه با قدرتهای ماورایی به میدون میاد و کسی هم نمیتونه جلوی اونو بگیره...
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اینها می خواهند با خداوند بجنگند و بر او غالب شوند، زهی خیال باطل. او خواهد آمد و بساط کفر و شرک و نفاق را در هم خواهد پیچید
  • رهگذر ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اگر فرعون توانست جلوی تولد منجی وقت (حضرت موسی علبه السلام) را بگیرد و نمرود نیز توانست جلوی تولد منجی زمانش (حضرت ابراهیم علیه السلام) را بگیرد، دجال نیز خواهد توانست جلوی ظهور مهدی فاطمه (علیه آلاف التحیه و الثناء) را بگیرد. ظهور نور بسیار بسیار نزدیک است به کوری چشم دشمنان اسلام... برادران و خواهران آماده باشید... منتظر باشید که صدای قدوم مبارک منجی می‌آید... موعود صدها ساله بشریت می‌آید... خدا را شکر کنیم که در این زمان هستیم. سخت است ولی ارزش دارد... اللهم عجل لفرج ولیک
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    چیزی پیدا کردین به ما هم بگین. فرعون هم واسه نابودی موسی دستور داد کل بچه های نوزاد قوم رو بکشن غافل از اینکه اگه خدا بخواد کاری بشه هرطور شده میشه.
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اگر در لشکر خداوند فقط امام زمان به تنهایی هم باشد باز هم خداوند همیشه پیروز است ، جبهه حق هیچگاه شکست نمیخورد و این حکمت خداوند است که در آخرالزمان جبهه باطل به زورآزمایی با جبهه حق بپردازد و درنهایت این جبهه حق است که پیروز خواهد شد ، شیطان به وعده اش عمل کرده و تا جایی که توانسته فرزندان آدم را گمراه کرده ، به شخصه یک حدیث مرا بسیار دلگرم میکند و اشتیاق پیدا میکنم به اینکه همیشه به یاد خدا وامام زمان باشم و آن این است : پیامبر اکرم (ص) فرمودند : آدمی تعجّب می کند از وفور ایمان مردم آخرالزّمان که پیامبری را ندیدند و امام آسمانی را زیارت نکردند و تنها ایمان به سطوری می آورند که بر روی کتابهای باقیمانده از وحی و کلمات معصومین نقش بسته است.
  • ناشناس ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 2
    خخخخخخخخخخ به همین خیال بااااااااااش
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    2 0
    اولا اینکه غلط اضافی کردن ثانیا اینکه شما دوستان هم توهم زدید ، این اخبار وایبری عهد بوق رو منتشر نکنید خواهشا
  • رضا ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    خوب اگه اینا واقعا قبول دارن که امام زمان اینهمه سال زنده مونده و این خودش یه معجزست پس باید بهش ایمان بیارن که!!!مگه اینکه شیطان پرست باشن و هدفشون فقط خدمت به شیطان باشه.در نتیجه عقلانیت میگه که اگه خداوند متعال اینهمه سال ایشون رو حفظ کرده پس تا ابد هم میتونه حفظ کنه مگه اینکه اینا خیال کنن قدرت شیطان بیشتر از قدرت خداست!!در کل من این قضیه مطرح شده تو این صفحه رو باور نمیکنم
  • کیا ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    ومکرو ومکرا.....................................................
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 1
    خدا رو شکر که دشمنان ما رو از احمقها قرار داد
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    یادتان هست چه بلایی سر مستند ظهور نزدیک اسیت آوردید؟ چرا حرفهایشان را تکرار می کنید؟ دنیال مصداق نباشید. ظهور تا زمانی که شیعه واقعا نفهمد تنفس در دنیا خارج حکومت امام معصوم اصلا ممکن نیست، اتفاق نخواهد افتاد.
  • مهدی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    قصه نسازید! با استناد به کدوم مدارک میگید این سازمانهای ضد انسانی دنبال ترور حضرت هستند؟؟؟ اونها اصلا این چیزها رو افسانه میدونن، هرچند در موردش تحقیق میکنن!
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    یاد غرور نمرود با برج بابلش افتادم که اکنون اثری از ان نیست و پشه ای او را کشت. چه قدر دشمنان خدا و اولیایش احمق هستن بهشون بگین تو این 1400 سال اسلام چه طوری مونده؟ خدا تو قرآن گفته دلهای آدمهای ظالم رو هرگز روشنایی نمیده و شیطان هرگز به قلب و فکر آدم مومن راهی نداره.
  • رضا ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    ظهور اتفاق خواهد افتاد به زودی انشاءالله، اما منبع شما برای اقدامات سیا و موساد چیست؟
  • پسر ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ خداوند دشمنان شما را از احمق ها قرار داده است
  • جوادی ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اگر قائل به دهکده جهانی باشد باید هم اینگونه فکر کند . آن هم از زاویه سرمایه داری . این ها فقط به پول فکر می کنند مابقی وسیله ایست برای رسیدن به آن . در حال حاضر کجای دنیا بازاری جذاب تر از بازار ایران دارد ؟ آمریکا چه بخواهد و چه نخواهد تحریم ها مبدل به کاغذ پاره خواهد شد . ما باید موظب باشیم که خودمان را ارزان نفروشیم ....
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 0
    همين شماها هستيد كه آبروي تشيع رو مي بريد
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    آرزویی که به گور خواهد رفت ههه
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 0
    خیلی متوهمید. اونا اگه به این چیزا معتقد بودن که شیعه میشدن.
  • مهدی از قم ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    چقدر این ها دیگه احمق هستند
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    مرجع!؟
  • علی1080 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    لبیک یا خامنه ای لبیک یا نصرالله
  • علی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    به امید ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج).
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    :/ چی بگم والا؟
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    عجب دنیایی !! مهدی توی قلب و روح ماست !!
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    معلومه با یه مشت احمق طرفیم بقرآن .. یه اسنایپر گذاشتن برای عوض کردن مقدورات الهی
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    منبع این متن کجاست؟
  • عمار ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    مهدویت رو به سطح این اخبار کودکانه که چند نفر محصل تو باشکاه خبرنگاران از تو وبلاگ ها جمع می کنند تنزل ندهید! تازه عین همین متن چند ساله بدون هیچ منبعی داره تو وب می چرخه!
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اين که چيز جديدی نيست؛ يکی از اعضاء ساواک در خاطراتش از دوران آموزش در اسراييل گفته بود: «اولين روزی که برای آموزش به اسراييل رفتيم، عکسی به ما نشان دادند و گفتند صاحب اين عکس را هر جا ديديد، بلافاصله دستگير کنيد و تحويل ما بدهيد و در پاسخ به سئوال ما که جويای هويت صاحب عکس شديم گفتند که صاحب اين عکس امام زمان شماست».
  • لاله واژگون ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 0
    حالم از این همه خرافات به هم می خورد مشرق آبرو وحیثیت خودت را بردی . معمولا همه روزنامه ها برای تنویر افکار تلاش می کنند مشرق برای تحمیق توده ها خودش را به آب وآتش می زند
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    قرآن کریم میفرماید:« می خواهند نور خدا را با دمیدن نفس خاموش کنند وخداوند نور خود را به تمام رسانده اگرچه کافران خوششان نمی آید » این احمقها که اینقدر مطالعه در خصوص مهدویت داشته اند خوب بود تاریخ اسلاف کافر و عنود خود راهم می خواندند که چقدر تلاش کردند تا پیامبر آخر الزمان بدنیا نیاید ولی به اراده باریتعالی متولد شد و در بیابان نزد دایه بزرگ شد واز گزند آنها مصون ماند و اگر پازل بعدی که وابسته به اختیار اعطایی پروردگار به بشر نبود و امت پیامبر و علی (علیهما السلام) در آن عصر آن بزرگواران را تنها نمیگذاشتند در همان صدر اسلام کلک آنها کنده میشد ولی توطئه آنها گرفت و اختلاف افکنیشان در بین مسلمانان باعث شد که چند صباحی هم دوام بیاورند تا بدست توانای منجی عالم بساطشان برچیده وبه چپاولشان خاتمه داده شود،ولی برادران آنچه که باعث دوام آنها شد،گناه ما در تنها گذاشتن امامان و افتادن در دام تفرقه ای است که توسط سرویسهای اطلاعاتی آنها ایجاد شده و راه تکمیل پازل ظهور اراده ما در بازگشت به راه اسلام و طریق وحدت و بیدار سازی همدینانمان با ابزار مختلف از جمله همین اینترنت و استماع سخنان وحدت آفرینانمان است
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    دادا گفته موساد و سیا خود مشرق که نگفته فقل نقل قول کرده
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    نفت بهانه است ، صهیونیستها خودشان میخواهند امام زمان را بیارند و استغفرالله با امام زمان بجنگند ، تمام جنگهای خاورمیانه در واقع جنبه سیاسی ندارد ، در اصل جنبه آخرالزمانی دارد
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    آقا رضا خیلی عقبی ، یعنی تازه فهمیدی اینا با جبهه حق مشکل دارند؟
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اونها میدونن که شیعه دین حق است حتی بهتر از من و شما ... به اسمت قسم آنخا فقط میخواهند با حق بجنگند و شیطان به خوبی تونسته اونها رو گمراه کنه ، مگه در قرآن نیامده که شیطان قسم خورده تمام انسانها را گمراه کند مگر بندگان مخلص خدا را ؟
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    به کامنت مثبت دادم ولی نظرتان هیچ ربطی به این خبر یا گزارش نداشت
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    بدبخت اونا از قصد میخوان با جبهه حق در بیفتن ، افتاد؟ شیطان به خوبی داره فرزندان آدم رو یکی یکی وارد جهنم میکنه
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    هوالشافی .....
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    هر چی میگنو اینام منتشر میکنن!!!!
  • محمدرضا ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    خدایا خودت شاهد باش که این مشرق چیا میگه
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    (فکر نکنم اکنون فایده ای داشته باشد)
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    مهم اینه که "دجال یک چشم" که در روایات هست به تمام کوی و برزن رسوخ میکنه و هیچ کس از آن در امان نیست ظهور کرده. و چیزی نیست جز موبایل و تبلت و ... که سهم عجیبی در انحراف و غفلت بشر داشته
  • آرش ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    سرّی که فقط خدا از آن آگاه است مهدی گل بی خزان آل الله است ای منتظران حضرتش برخیزید پیغام دوباره سحر در راه است ............. بهتره خودمون رو زودتر آماده ظهور کنیم که سحر نزدیک است و آفتاب عالم تاب وقت تابیدنش فرا رسیده ...
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    جانم به این جمله
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    از سانسور نظرات مشخصه که شما هم توهم دارید
  • ناشناس ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 1
    تلاش اینا تو ساخت فضاپیماها هم بیشتر جنبه شیطانی داره و میخوان به اسمون هفتم برسن چون شیطان خودش از اونجا طرد شده و اینا میخوان به شیطان برا رسیدن به اهدافش کمک کنن.فکر کردن خدا و بهشت هم مثل فیلمای تور هست که غلبه کنن و تصرفش کنن مثل عراق یا کشورای ضعیف دیگه.
  • بی نام ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • افشین تهران ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    یعنی شما وافعه ظهور را خرافات میدانید؟بنظر شما این واقعه چطوری باید باشه تا درست باشه و خرافات نباشه.
  • حسین ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 0
    آقا تو بیا ما یه جان ناقابل داریم فدای تو میکنیم که گزندی به شما نرسه
  • رویا امینی ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    طبق بشارتهای امام خامنه ای وبرخی ازعلمای صاحب عرفان مانندآیت اله حسن زاده آملی انشا اله فرج آقا امام زمان(عج)نزدیک است،پس ای عزیزان ودوستداران ظهورحضرت مهدی (ع)،برای تعجیل درفرجش بسیاردعاکنید.الهم عجل لولیک الفرج
  • سعید ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    حق بر باطل همیشه پیروز ااست ! آمریکا و اسراییل با این کارها نابودی خودشان را نزدیک کردند ! با آل علی هرکه درافتد ! برافتد
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    خدا لعنت كنه هر چى چل و خله، امام زمان ان قدر ضعيفه كه بگردن دنبالش بعد ترورش كنند ان قدر از اين اكاذيب مى نويسند اين مجانين كه روانكاو لازمند. خخخخخخ!!!
  • سارا ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    باز میخوان یکیو بیارن،بگن امام زمانه،اینا مقدمه چینیاشونه
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    بنا به روایات معصومین کسی که زمان برای ظهور تعیین میکند کذاب است ما که نمی دانیم ظهور نزدیک است یا نه برترین اعمال انتظار فرج است اعمال یعنی تلاش کنیم تا یاور ایشان باشیم مثل میزبانی که تلاش می کند ، آماده سازی می کند تا مهمان او برسد
  • غلام عباس ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    ابلیسک خیر "اوبیلیسک"درسته خان داداش.
  • بنده خدا ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
    0 0
    عاقبت خداوند بر شیطان چیره و پیروز خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس