فرمانده کل سپاه گفت: بسیج سازندگی چند سالی است در راستای معیشت مردم به‌ویژه در مناطق محروم تلاش‌های زیادی داشته است که امروز نتایج آن را می‌بینیم.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار سرلشکر  محمد علی جعفری در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در حوزه نبی اکرم (ص) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج سازندگی چند سالی است در راستای معیشت مردم به‌ویژه در مناطق محروم تلاش‌های زیادی داشته است که امروز نتایج آن را می‌بینیم.

وی توانمندی‌های بسیجیان در این راستا را قابل تقدیر خواند و افزود: دستگاه‌هایی که در این نمایشگاه ارائه شده است، دستگاه‌های مقرون به صرفه است که هر خانواده‌ای می‌تواند آن را در اختیار بگیرد و محصولات تولیدی و خانگی با بسته بندی مرغوب به بازار ارائه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران مجموع این اقدامات و تلاش‌ها را برای توسعه کشور مفید و موثر خواند و خاطرنشان کرد: الحمدالله در این منطقه انگیزه کار وجود دارد؛ انشاءالله که همه افرادی که می‌توانند در این عرصه کار و از این ظرفیت‌ها بهره برداری کنند، از این نمایشگاه دیدن و از سرمایه‌گذاری که در این راستا انجام شده برای معیشت استفاده کنند.

سرلشکر جعفری از اختصاص وام به بسیجیان در این راستا خبر داد و تصریح کرد: برای توسعه مباحث اقتصاد مقاومتی بیشتر از هزینه‌کرد مدیریت، هماهنگی، پیگیری، طراحی، ساخت و رساندن به دست مصرف‌کننده در اولویت است.

وی ظرفیت توسعه و گسترش طرح‌های اقتصاد مقاومتی را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: برای تاثیر بیشتر در اقتصاد مقاومتی کل کشور نیازمند گسترش بیشتر این طرح‌ها هستیم و لازم است تا هم دولت و هم دستگاه‌های مختلف در این کار ورود پیدا کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه از عموم مردم خواست تا در راستای حمایت و گسترش طرح‌های اقتصاد مقاومتی از خرید محصولات خارجی پرهیز کنند و به سمت تولیدات بومی روی آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس