فرمانده کل سپاه با اشاره به عوامل مؤثر در پویایی یک سازمان گفت: هر مقدار که آموزش‌ها بیشتر باشد، به همان میزان، آن سازمان پویاتر و به مطلوب خود نزدیک‌تر خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در جریان بازدید از مرکز آموزشی و فرهنگی امام سجاد(ع) سپاه تهران بزرگ، توجه به دوره‌های آموزش را ازجمله الویت‌های یک سازمان بر شمرد و گفت: هر سازمانی یک دوره اولیه و یک دوره ثانویه دارد؛ یعنی سازمانی پویاست که مشخص کند جامعه هدفش در هر سال باید چند روز در آموزش باشد.

وی افزود: بنابراین هر مقدار که آموزش‌ها بیشتر باشد، به همان میزان، آن سازمان پویاتر و به مطلوب خود نزدیک‌تر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: به همین خاطر باید در این مرکز آموزشی مشخص کنید که وضع مطلوب آموزش در طول سال برای جامعه هدف‌تان که همان فرماندهان پایگاه ها هستند، چند روز است.  

حسین‌پور مسئول مرکز آموزشی و فرهنگی امام سجاد(ع) سپاه تهران بزرگ نیز با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزش شورای فرماندهی پایگاه‌ها و تربیت اساتید در سطح نواحی، بیان داشت: آموزش 300 نفر از اعضای شورای پایگاه‌ها تحت عنوان "دوره شهید متوسلیان و تربیت 114 استاد مربی" از طرح‌هایی است که این مرکز به دنبال اجرای آن است.

حجت‌الاسلام اخوان معاون تعلیم و تربیت سپاه تهران بزرگ نیز عنوان کرد: این معاونت طرحی به نام اندیشه و تربیت اسلامی را در مرکز علمی کاربردی سپاه تهران بزرگ دنبال می‌کند که طی آن 120 واحد آموزش از کتب شهید مطهری، اخلاق و قرآن برای بسیجیان پیش‌بینی شده تا پس از سپری کردن این واحدها مدرک تربیت مربی را دریافت کنند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس