کد خبر 421637
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران هسته‌ای به مراتب خطرناکتر و مخرب‌تر از داعش است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  روز گذشته (سه‌شنبه) مدعی شد که ایران هسته‌ای هزار بار خطرناکتر و مخرب‌تر از گروه داعش است.

نتانیاهو با اشاره به داعش مدعی شد: به همان اندازه که داعش ترسناک است، درصورتی که ایران به عنوان بزرگترین دولت تروریستی حال حاضر در دنیا به تسلیحات هسته‌ای دست یابد، این مسئله هزار بار خطرناکتر و مخربتر از داعش خواهد بود.

این ادعا درحال مطرح شد که کارشناسان فنی و سیاسی ایران و گروه 1+5 در وین مشغول مذاکره درخصوص دستیابی به چارچوب توافق هسته‌ای هستند.

نتانیاهو به بیل کسیدی، سناتور آمریکایی گفت: همزمان با جلسه ما  مذاکرات ایران و 5+1  بار دیگر تشکیل شده و من نگران این هستم که آنها برای دستیابی به آنچه من توافق بد می‌دانم عجله کنند.

وی در ادامه گفت: به نظرم دلیلی ندارد برای دستیابی به توافق عجله کرد. مسلما یک توافق بد مسیر دستیابی ایران به بمب هسته‌ای را فراهم خواهد ساخت و به منظور تهاجم در خاورمیانه و اطراف مرزهای اسرائیل ده‌ها میلیارد دلار را روانه خزانه ایران خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان گفت:  نباید مسیری را در اختیار ایران قرار دهیم که به تسلیحات هسته‌ای دست یابد و درعین حال باید میلیاردها دلار نیز برای داعش هزینه کنیم. با داعش باید جنگید. ایران را باید متوقف ساخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    چقدر این موجود خبیث نجس ور میزنه
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    آره باید میلیاردها دلار بریزه توی جیب داعش وهمراه با داعش بجنگه!!!!!(منظور اصلیش از پاراگراف آخر). خدا ریشه صهیونیست ها،داعشی ها،سعودی ها وهمه جنگ افروزان عالم رو بخشکاند انشاالله.
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    چه هسته ای باشیم و چه نباشیم تقدیر شما له شدن در زیر پای سربازان حق است، پس بیهوده زجه نزنید و تقدیر الهی را پذیرا باشید که راه دومی نیست.
  • پسر ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    نتانیاهو وحشی تر از داعش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس