کد خبر 420754
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

یک دوومیدانی کار در ادعایی عجیب اعلام کرده است در صورتی که به مسابقات قهرمانی آسیا نرود، جلوی در فدراسیون چادر خواهد زد!

به گزارش مشرق، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا هفته آینده در کشور چین آغاز می‌شود و فدراسیون نیز براساس ورودی تعیین شده و برگزاری مسابقات انتخابی نفرات ملی پوش را مشخص کرده است، اما در این بین برخی ملی پوشان به دلیل اعزام نشدن به این رقابت‌ها اعتراض‌هایی دارند که در یک مورد صحبت‌ها و ادعاهای جالبی مطرح شده است.

بر این اساس یکی از بانوان دوومیدانی کار که در رشته 110 متر مانع کار می‌کند در ادعایی به مسئولان فدراسیون اعلام کرده است در صورتی که وی به مسابقات اعزام نشود، به نشانه اعتراض جلوی در فدراسیون چادر خواهد زد.

اسامی ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

بخش بانوان:

مریم طوسی ( دوهای 200 و 400 متر)، سپیده توکلی (هفتگانه) و فاطمه خیاطی (پرتاب دیسک)

بخش مردان :

کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، سبحان طاهرخانی (پرش طول)، احسان حدادی و محمود صمیمی (پرتاب دیسک)، پژمان قلعه نویی  (پرتاب چکش)، مسلم نیادوست (1500 متر)، حسین کیهانی (سه هزامتر با مانع) ، رضا قاسمی(100 و 200 متر)، سجاد هاشمی و مهدی زمانی (400 متر)

البته بنا بر اعلام کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در صورت برطرف شدن مشکلات روادید دو دوومیدانی کار، تعداد ورزشکاران اعزامی به 15 می‌رسد.

رقابت‌های قهرمانی آسیا از سیزدهم تا هفدهم خردادماه در ووهان چین برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس