نماینده دوومیدانی بانوان ایران در دو ماده دیگر از مسابقات هفت‌گانه قهرمانی آسیا به میدان رفت و تاکنون در جایگاه دوم ایستاده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز (پنجشنبه) و در جریان دومین روز از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا، سپیده توکلی با شرکت در مواد پرش طول و پرتاب نیزه در حالی که فقط یک ماده را پشت سر نگذاشته در جایگاه دوم ماده هفت‌گانه ایستاد.

رکورددار ماده هفت‌گانه کشورمان در پرش طول به میزان پنج متر و 62 سانتی‌متر پرید و در پرتاب نیزه هم پرتابی به میزان 35 متر و 94 سانتی‌متر داشت که با این عملکرد تاکنون سکوی آسیا را برای خود حفظ کرده است.

توکلی عصر امروز ساعت 18 به وقت محلی به عنوان آخرین نماینده ایران در روز دوم به میدان خواهد رفت و در دوی 800 متر (آخرین ماده رقابتی خود) مسابقه خواهد داد.

توکلی رکورددار مواد هفت‌گانه و پرش ارتفاع ایران (یک متر و 83 سانتی‌متر) است که با حضور در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین تا پایان روز نخست (چهارشنبه) در دو ماده پرش ارتفاع و پرتاب وزنه اول شد، در دو 100 متر با مانع در جایگاه پنجم ایستاد، در دوی 200 متر نهم شد و روز نخست را به عنوان صدرنشین ماده هفت‌گانه به پایان رساند و از صبح امروز نیز در دو ماده پرش طول و پرتاب نیزه به میدان رفت که تا این لحظه با یک پله نزول در جایگاه دوم قرار گرفته و تنها یک گام (حضور در ماده 800 متر) تا کسب مدال آسیا فاصله دارد.

منبع: سایت فدراسیون دوومیدانی

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    باریکلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس