کد خبر 416154
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

در ماه های گذشته فدراسیون دوومیدانی بارها وعده آوردن مربی خارجی برای برخی از ماده ها را داده بود اما در حال حاضر هیچ خبری از عملی شدن این وعده وجود ندارد.

به گزارش مشرق، اوایل بهمن ماه سال گذشته فدراسیون دوومیدانی وقت اعلام کرد که برای حضور بهتر دوومیدانی کاران پرتاب دیسک ایران در قهرمانی آسیا و هم چنین قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک مربی خارجی به کار می‌گیرد.

این فدراسیون اعلام کرد که " الکساندر آندراسوییچ " روسی را برای کار با محمد و محمود صمیمی به ایران می‌آورد. او سابقه مربی گری تیم قهرمان اروپا را درکارنامه دارد. با گذشت 4 ماه از این موضوع هنوز هیچ خبری از حضور آندراسوییچ در ایران نیست.در آن زمان فدراسیون اعلام کرد که تمامی کارها انجام شده است و تنها شورای برون مرزی وزارت ورزش باید مربی مورد نظر را تایید کند.

این مربی روسی تنها مورد وعده داده شده برای دوومیدانی کاران نبود. نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی بعد از بازی های آسیایی اینچئون اعلام کرد که معاون وزیر ورزش درامور بانوان درنظر دارد که برای بانوان دوومیدانی کار مربی خارجی بیاورد هرچند که این موضوع از طرف وزارت ورزش تایید نشد و بانوان با همان مربیان قبلی خود تمرین کردند.

در حال حاضر نیز مشکلات مالی وبالا بودن هزینه دستمزد مربیان تنها عامل حضور نیافتن این مربیان در ایران است .

به نظر می‌رسداین نام ها فقط تحت تاثیر شرایط اعلام شده و از همان ابتدا نیز مشخص بوده که فدراسیون و وزارت ورزش بودجه کافی برای به خدمت گرفتن این مربیان را ندارد. شاید بهتر این بود که فدراسیون از همان ابتدا اعلام می‌کرد که هیچ مربی برای این ورزشکاران نمی‌آورد تا اینکه آن‌ها را با وعده سرگرم کند.

در این میان ورزشکاران با وعده آوردن مربی خوب تمرین می‌کنند اما درنهایت هیچ اتفاقی نمی‌افتد. کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقه های قهرمانی آسیا باقی مانده است اما هنوز خبری از حضور مربی خارجی برای دوومیدانی درایران نیست.

مسئولان پیشین فدراسیون دوومیدانی عهده دار اجرایی کردن این وعده بودند که با رفتن آن ها به نظر نمی‌رسد دیگر پاسخی برای این سوال پیدا شود که مربیان وعده داده شده الان کجا هستند؟
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس