کد خبر 419100
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «ثریا» گفت: این برنامه پس از وقفه‌ای ۲ ماهه با تغییر زمان پخش از امشب با موضوع بررسی ساختار تحریم‌ها به خصوص در ۲ سال اخیر به آنتن برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، «محسن مقصودی» تهیه کننده برنامه ثریا در رابطه با زمان پخش برنامه زنده ثریا گفت: برنامه زنده ثریا پس از وقفه ای دو ماهه با تغییر زمان پخش از امشب با موضوع بررسی ساختار تحریم ها به خصوص در دوسال اخیر به آنتن بر می گردد.

وی در توضیح توافق صورت گرفته با شبکه یک برای ادامه پخش برنامه ثریا افزود: این برنامه از این پس راس ساعت 19:30 تا 21 از شبکه یک در همان روزهای چهارشنبه شب به روی آنتن خواهد رفت. وی با اعلام این خبر گفت با توجه به تغییرات صورت گرفته در برنامه های شبکه یک سیما، با تصمیم مدیران سازمان، زمان پخش برنامه ثریا تغییر یافته است.

محسن مقصودی ادامه داد: اگرچه تغییر زمان پخش برای برنامه ای که بیشتر از 3 سال است روی آنتن قرار دارد و به نوعی در آن ساعت جا افتاده ممکن است مشکلاتی را در ابتدا بوجود بیاورد ولی در تلاش هستیم در ساعت پخش جدید هم بتوانیم با همان نگاه گذشته دیدبانی خوبی برای پیشرفت ایران در جهت نشان دادن نقاط قوت و ضعف پیشرفت کشور باشیم.

تهیه کننده برنامه ثریا همچنین افزود: برنامه ثریا به دلیل پرداخت به مسائل کلان پیشرفت کشور در مسائلی که گستره زیادی هم دارد همچون نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی ، شهرسازی، انرژی هسته ای و مسکن و نظام سلامت و .... که عمدتا نخبگانی و دانشگاهی است همیشه تلاش داشته است بتواند این مسائل را به زبان ساده برای تبدیل کردن به گفتمان عمومی و ملی کشور بیان کند و در این راه طبق نظرسنجی ها و باتوجه به تاثیرگذاری های صورت گرفته در کشور یکی از موفق ترین برنامه های علمی صدا و سیماست که از کلی گویی های رایج خارج شده و توانسته مصادیق پیشرفت کشور را با زندگی ملموس مردم درگیر نماید.

وی همچنین در رابطه با استقبال بی نظیر از مستندهای این برنامه که موجب پخش چندین باره در شبکه های مختلف را فراهم آورده است گفت: این برنامه بخاطر جنس چالشی آن همیشه با مشکلات و فشارهای زیادی مواجه بوده که بدون لطف مسئولان سازمان صدا و سیما و حمایت های آنان امکان ادامه داشتن این برنامه وجود نمی داشت.

تهیه کننده ثریا همچنین از همه مردم، رسانه ها و مخاطبینی که در این مدت با تماس های خود پیگیر پخش مجدد برنامه زنده ثریا بودند تشکر کرد و گفت: ثریا در سری جدید هم در نقد عقب افتادگی ها و کم کاری ها و قصورها و بیان پیشرفت ها و زحمات و مجاهدت ها به همان مسیر گذشته ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس