کد خبر 418520
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

مخاطبان رسانه ملی از پخش ویژه برنامه های سیاسی که برای تنویر افکار درباره سیاست های آمریکا و صهیونیست ها در خاورمیانه و جهان تهیه و تدوین می شوند قدردانی کردند .

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در تماس های مکرری که در روز های پس از نوروز 94 با واحد ارتباط با مخاطبان (162) برقرار شده ، مخاطبان از پخش ویژه برنامه هایی نظیر " شطرنج با گرگ ها "، "از هیروشیما تا لوزان " و "سال های هسته ای " تشکر و خواستار ادامه تولید این گونه گزارش های روشنگر شده اند .

این نگاه تازه از زمان اقدام شبکه خبر برای پخش برنامه ای گفت و گو محور به نام " نیتر امشب" و مناظره موافقان و منتقدان مذاکرات هسته ای که نخستین بار در رسانه ملی صورت می‌گرفت آغاز شد و پس از آن برنامه "نگاه یک" با دعوت از وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ، ناگفته هایی را از اتفاقات هسته ای و گفت و گوهای گروه 5+1 و ایران برای مخاطبان بازگو کرد که با اقبال خوبی مواجه شد . در این تماس ها به مستند های " از هیروشیما تا لوزان " و شطرنج با گرگ ها " نیز اشاره مستقیم و از شیوه روشنگری در این مستند ها قدردانی شده است .

این مستند ها با بررسی روند مذاکرات هسته ای و اتفاقات مهم خاورمیانه ، علاوه بر استفاده از نظر کارشناسان ،بخش هایی از مصاحبه سران و شخصیت های سیاسی کشورهای مذاکره کننده با ایران را پخش و تناقضات بسیاری را در گفتار و رفتار غربی ها در این زمینه آشکار کردند .

مخاطبان واحد (162) بیشتر بر موضوعاتی چون "شفاف سازی در مسائل هسته ای " ، " افشاگری دروغ ها و فریب کاری های آمریکا و کشورهای متحد آن "و" پخش نظرات موافقان و منتقدان " در این برنامه ها تاکید داشتند و خواستار تداوم تهیه و تولید اینگونه برنامه ها و اطلاع رسانی بیشتر برای استفاده از آن در شبکه های سیما شده اند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    سایت مشرق !!! خودتی - با توهم دادن نمی توانی مردم را فریب دهی - از خدا و مردم خجالت بکش -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس