کد خبر 417243
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

آثاری که تقریظ رهبری بر آنها نوشته شده از جمله آثاری بوده که مورد توجه قرار گرفته است و نشان از این دارد که مخاطبان به توصیه‌های رهبری در حوزه کتاب توجه دارند و به آن رجوع می‌کنند.

به گزارش مشرق، در میان آثار پرفروش عرضه شده در نمایشگاه کتاب امسال، می‌توان ردپایی از آثار دفاع مقدسی و برخی نویسنده‌های شناخته‌شده در حوزه‌های مختلف را دید. به طور نمونه در میان آثار مخاطبان نوجوان، قرار گرفتن 3 اثر از داوود امیریان در میان پرفروش‌های نمایشگاه کتاب نکته‌ای بود که جلب توجه می‌کرد.

«یاران آفتاب»، «مترسک مزرعه آتشین» و «خمپاره‌های فاسد» 3 کتابی بودند که برای مخاطب نوجوان نوشته شده و به ترتیب انتشارات ملک اعظم، کتابستان معرفت و فاتحان آنها را منتشر کرده‌اند.

فاضل نظری دیگر نویسنده و پدیدآورنده اثری بود که در نمایشگاه کتاب پرفروش بوده است. مطلب قابل اشاره درباره کتاب‌های پرفروش نمایشگاه این بوده که آثاری که تقریظ رهبری بر آنها نوشته شده از جمله آثاری بوده که مورد توجه قرار گرفته است و نشان از این دارد که مخاطبان به توصیه‌های رهبری در حوزه کتاب توجه دارند و به آن رجوع می‌کنند.

برای نمونه «عباس دست طلا» و «آن بیست‌وسه‌نفر» دو اثری است که در میان پرفروش‌های نمایشگاه کتاب برای خود جا باز کرده و در صدر پرفروش‌های ناشران قرار دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس