کد خبر 415797
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

مهدی طحانیان، راوی کتاب «سرباز کوچک امام(ره)» از اهدای این کتاب به رهبر انقلاب در دیدار چند روز گذشته تعدادی از آزادگان با معظم‌له خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی طحانیان، از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «سرباز کوچک امام(ره)»، با اشاره به دیدار چند تن از آزادگان هشت سال دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدار در چند روز پیش برگزار شد. در این جلسه چندتن از آزادگان هشت سال دفاع مقدس هم حضور داشتند که از جمله آنها احمد یوسف‌زاده، نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» بود.

وی ادامه داد: جلسه برگزار شده، جلسه خوب و معنوی‌ای بود. در این جلسه من کتابم را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم، البته رهبر معظم انقلاب کتاب «سرباز کوچک امام» را قبلاً در بازدیدی که از نمایشگاه کتاب داشتند، تبرک کرده بودند.

«سرباز کوچک امام(ره)» خاطرات مهدی طحانیان از سال‌های اسارت است که با لحنی شیرین و گیرا به رشته تحریر درآمده است. نگارش این کتاب را فاطمه دوست‌کامی برعهده داشت و انتشارات پیام آزادگان نیز این اثر را منتشر کرده است. دوست‌کامی برای نگارش کتاب 250 ساعت با طحانیان مصاحبه کرده که حاصل آن کتاب حاضر است.

از مهدی طحانیان کتاب دیگری نیز بر مبنای خاطرات او در آستانه انتشار قرار دارد که قرار است از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شود. این اثر به قلم گلستان جعفریان نوشته شده و دربردارنده خاطرات او از سال‌های دفاع مقدس است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس