کد خبر 415209
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

مزدآبادی گفت: تاكنون از نظر من چنين كتابي، به اين شكل، منتشر نشده و مخاطب با خواندن مطالب اين كتاب به همه جنبه‌هاي زندگي ايشان پي مي‌برد

به گزارش مشرق، علي اكبر مزدآبادي گردآورنده كتاب «حضرت يار» در خصوص نوع جمع آوري و محتواي اين كتاب گفت: در نگارش كتاب «حضرت يار» قرار بر اين بوده كه خاطراتي از مقام معظم رهبري چاپ كنيم. طي بررسي‌هاي انجام شده دفتر ايشان زياد موافق اين كار نبود و فقط به كتاب‌هاي سخنراني، مجوز انتشار مي‌داد و به خاطراتي كه از نقل‌قول‌هاي ديگران باشد مجوز نمي‌داد و اين جريان مربوط به سال 1389 است.

وي در ادامه گفت: ايشان در سخنراني هايشان خاطرات خوبي را بيان مي‌كردند، لذا به فكر افتادم كه چون دفتر ايشان به صحبت‌هاي حضرت آقا مجوز چاپ مي‌دهد خاطراتشان را از زبان خودشان بنويسيم، به همين ترتيب تمام سخنراني‌ها را از دهه 60 تا آخر دهه 80 خواندم و 100 خاطره از ميان خاطرات ايشان گردآوري شد و مطالب قابل‌چاپ را جدا كرديم و آن را به مرحله چاپ رسانديم.

مزدآبادي افزود: بعد از آنكه كتاب را براي چاپ فرستاديم حدود چهار ماه درگير بوديم، با وجود آنكه خاطرات خود مقام معظم رهبري بود ولي باز هم با دفتر ايشان در حال مذاكره بوديم و در نهايت به لطف خدا موفق شديم و آن را چاپ كرديم، همچنين بايد بگويم اين كتاب استخراجي از تمام سخنراني‌هاي ايشان است، مگر آنكه جلسه محرمانه‌اي بوده و ما نديده باشيم.

زندگي رهبر انقلاب در كتاب «حضرت يار»
مزدآبادي در خصوص استقبال از خريد اين كتاب گفت: هر آنچه درباره مقام معظم رهبري چاپ شود استقبال خوبي خواهد داشت و مردم نسبت به ايشان ارادت بسيار زيادي دارند و از صحبت هايشان استفاده مي‌كنند، حال چه در قالب كتاب باشد و چه سي دي، در هرصورت بهره خود را مي‌برند.

مزدآبادي اظهار داشت: اين كتاب بيشتر از آنكه اثر فاخري باشد براي جوان‌ها كتاب بسيار خوبي است. همچنين استفاده از عكس در كتاب به زيبايي آن اضافه كرده است و مخاطب با ديدن عكس‌ها براي خواندن كتاب اشتياق نشان مي‌دهد و اين، نكته شاخص اين كتاب است.

گفتنی است این اثر از سوی نشر یا زهرا(س) در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد است.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس