کد خبر 414289
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

دایره المعارف آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

 به گزارش مشرق، محسن ناجی نصر‌آبادی، مسئول غرفه بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی اظهار داشت: امسال هم بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با ارائه 700 عنوان کتاب با محوریت حوزه‌های قرآن و حدیث، فقه و اصول فقه، کلام و حکمت اسلامی، تاریخ اسلام، ادیان و مذاهب اسلامی، ادبیات کودک و نوجوان، هنر و معماری اسلامی وغیره در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

وی بیان کرد: رونمایی از کتاب دایره المعارف آستان قدس رضوی در 17 اردیبهشت در محل سالن‌های جنبی نمایشگاه و با حضور مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر الهی خراسانی صورت می‌گیرد.

ناجی نصرآبادی تصریح کرد: آیین رونمایی از کتاب‌های «نسب شناسان مسلمان» به قلم مرتضی شوشتری و «کتاب شناسی ابن شهرآشوب» تالیف حسین صابری از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای و فرهنگی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی است که با حضور مولفان و محققان این بنیاد، در سرای اهل قلم واقع در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، با متراژ 33 متر مربع در راهرو 27 شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران واقع شده و محصولات خود را به علاقه‌مندان در حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه می‌دهد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 8 شب در مصلای تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس