امام جمعه قم گفت: آیت‌الله وحید خراسانی در طول زندگی خود با برگزاری کلاس‌های درس و برپایی منبرهای تخصصی شاگردانی را برای دفاع از انقلاب و ترویج آموزه‌های قرآن و عترت تربیت کرده است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در مراسم اهدای پرچم هدیه آیت‌الله وحید خراسانی به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) که ظهر امروز در سالن محراب برگزار شد با تاکید امام خمینی(ره) با آرمان‌های خود اساس انقلاب اسلامی را بنا گذشته‌اند ابراز کرد: یاری اهل‌بیت(ع)، خون شهیدان و همراهی مراجع تقلید سبب شد انقلاب اسلامی بتواند به جایگاه‌های والای کنونی برسد.

وی با بیان اینکه مراجع تقلید در جامعه اسلامی نقش حساسی دارند تصریح کرد: آیت‌الله وحید خراسانی مرجعی است که در صحنه‌های مختلف برای دفاع از آرمان‌های مذهب تشیع گام برمی‌دارد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: آیت‌الله وحید خراسانی در طول زندگی خود با برگزاری کلاس‌های درس و برپایی منبرهای تخصصی شاگردانی را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ترویج آموزه‌های قرآن و عترت تربیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه مرجع مذکور یکی از پرچم‌داران ایام فاطمیه است مطرح کرد: آیت‌الله وحید خراسانی از ابتدای انقلاب اسلامی یاری‌رسان امام خمینی(ره)‌ بودند و در دیدار اخیرشان با رهبر انقلاب اسلامی سخنان بسیار ارزشمندی را بیان کرده است.

آیت‌الله سعیدی تاکید کرد: هدیه این مرجع تقلید به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم به این مکان مقدس اهدا می‌شود نشان از ارادت آیت‌الله وحید خراسانی به این بانوی کریمه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    خداوند ایشون را حفظ کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس