آیت الله وحید خراسانی با صدور بیانیه‌ای جنایت گروه تروریستی داعش در به خاک و خون کشیدن شیعیان مسجد امام صادق(ع) کویت را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله وحید خراسانی در بیانیه‌ای جنایت تروریستی در مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد. در بیانیه این مرجع تقلید آمده است: بشارت طوبی بر سعادتمندانی که در خانه خدا و در راه خدا و در ماه مهمانی خدا و در حال نمازی که معراج مؤمن است، کشته شدند. آنان بر خدای بخشنده، مهمان و بر پروردگار مهربان وارد شدند در حالی که به دلیل فرمانبرداری از ملک علام، روزه‌دار و از خوردنی و نوشیدنی امساک کردند.

در این بیانیه بیان شده است: خداوندا! همانگونه که به این شرافت آنان را مشرف فرمودی و به این کرامت بزرگ نمودی، چنانکه در کتابت فرمودی «ومن یخرج من بیته مهاجرا إلی الله ورسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع أجره علی الله»؛ «و هر کس در راه خدا و پیامبر او، از خانه ‏اش به درآید، سپس مرگش در رسد، پاداش او قطعاً بر خداست»، پس آنان را محشور نما با پیشوای پرهیزگاران ، امیر مؤمنان علیه السلام، همانی که در ماه تو و در محراب عبادت کشته شد در حالی که می‌فرمود: «فزت و رب الکعبة».

در این بیانیه اضافه شده است: پروردگارا! به مصیبت زدگان صبر نیکو و جزای فراوان عطا کن، چنانکه در قرآن فرمودی: «انما یوفی الصابرون أجرهم بغیر حساب»، همانا صابران پاداش خود را بى حساب دریافت مى ‌دارند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: بارالها! به مجروحین ماه ضیافت شفا بخش که به این مصیبت گناهانشان را بخشیدی و اجر شهادت در راه خودت را به آنها عطا کردی. خدایا! آنها را شفا ده و مداوا نما و در عافیتشان تعجیل فرما.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    آیا ایشان برای حادثه تروریستی در مسجد شیعیان عربستان هم بیانیه دادند؟ اگر آری لطفا کسی لینک آن را کامنت بگذارد.
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    آیا ایشان برای حادثه تروریستی در مسجد شیعیان عربستان هم بیانیه دادند؟ اگر آری لطفا کسی لینک آن را کامنت بگذارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس