کد خبر 413593
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه روز گذشته که با اهالی فوتبال برگزار شد هیچ گاه نامی از کی‌روش نبرده‌ایم و می‌توانیم در مورد این موضوع تحقیق کنید.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از استادیوم سرپوشیده امام رضای آستان قدس رضوی گفت: شاید توان دولت در این حد نباشد که چنین امکاناتی را راه‌اندازی کند اما امیدوارم لطف امام رضا (ع) شامل استان‌های دیگر هم شود و از این دست امکانات در استان‌های دیگر هم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: امکانات بسیار خوبی در اینجا وجود دارد که کمک می‌کند به توسعه زیرساخت‌ها ضمن اینکه این امکانات، سرانه ورزش خراسان رضوی را بالا خواهد برد.

گودرزی گفت: البته برنامه‌ریزی‌ها باید به قدری علمی و دقیق باشد که عامه مردم را هم شامل شود و آنها نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند البته بحث تفکیک ورزش زنان از مردان در این استادیوم مهم بود که این مسئله ارزشمند لحاظ شده و من بابت این موضوع سپاسگزارم.

وزیر ورزش در مورد جلسه روز گذشته‌ای که در وزارت ورزش برگزار شد، گفت: من در مورد کی‌روش حرفی نزدم و نگفتم کارگر چه کسی هست و اسمی نبردم و شما تحقیق کنید ببیند اسم بردم یا خیر. هر خبرنگاری می‌تواند تحلیل خودش را داشته باشد. در مورد کی‌روش نظری نمی‌دهم و نظر فنی را باید مسئولان فدراسیون فوتبال بدهند.

وی یادآور شد: از این سوالات از من نپرسید. صحبتی در مورد کی‌روش نمی‌کنم.

گودرزی در مورد مزایده استقلال و پرسپولیس گفت: خیلی در مورد مزایده در جریان نیستم چراکه سال گذشته این دو شرکت در اختیار وزارت دارایی و سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفتند با این حال باید ببینیم سرنوشت مزایده چهارم به کجا می‌رسد؛ اما به دنبال این هستیم که قانون را اجرا کنیم و تکلیف این است که این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم البته مدنظر داشته باشید که در این راه نباید شخصیت این دو باشگاه زیر سوال برود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس