کد خبر 412372
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی فرهنگیان با بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار از مهر آینده اجرا می شود.

به گزارش مشرق، علی بذرافشان افزود: طرح رتبه بندی فرهنگیان برای افزایش کارایی و ایجاد انگیزه بیشتر در کادر آموزشی با اعتبار ویژه ۱۳ هزار و ۵۰۰  میلیارد ریال از اول مهر آینده اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه این اعتبار جدا از اعتبارات معمول وزارت آموزش و پرورش است گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال ۱۳۹۵ نیز ۳۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

بذرافشان درباره مطالبات فرهنگیان هم افزود: بر اساس خواست فرهنگیان از امسال هیچ تبلیغات رسانه ای درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان صورت نمی گیرد و بنا شد ،  مطالبات فرهنگیان از طریق فیش حقوقی آنان و بدون سر و صدای رسانه ای پرداخت شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از اولویت استخدام فرزندان فرهنگیان در امسال خبر داد و گفت: پنج هزار نیروی انسانی با مدرک بالاتر از کارشناسی امسال درآموزش و پرورش استخدام می شوند که در این چارچوب اولویت با فرزندان فرهنگیان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دبیر ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    فعلا فکری برای شش ماه اول سال بکنید با هزار صرفه جویی امروز 14 اردیبهشت حقوق تموم شد از فردا باید قرض کنیم باور نمیکنید یه بانک مرکزی رجوع کنید و مبلغ خط فقر را سوال کنید ما که زیر خط فقر حقوق میگیریم................
  • فزهنگی ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    حالا کی قراره فرم ثبت نام بیادما فرهنگیان منتظریم نکنه چراغ خاموش وبا پارتی بازی اجرابشه که داد همه فرهنگی ها درمیاد.اطلاع رسانی بایددرست صورت بگیره تا حقی ضایع نشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس