کد خبر 414536
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰

رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، گفت: استخدام در آموزش و پرورش با توجه به رشته و جنسیت مورد نیاز انجام می شود.

به گزارش مشرق، خسرو نظری در پاسخ به این پرسش که با توجه به این مسئله که اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی و فرزندان فرهنگیان است و آموزش و پرورش کمبود مشاور و کتابدار دارد آیا سهمی در ۵ هزار استخدامی برای این موضوع در نظر گرفته شده است؟ اظهار کرد: آموزش و پرورش بر حسب نیاز به رشته و جنسیت، نیرو استخدام می کند.

وی افزود: کمبود مشاور و کتابدار را می توانیم با استفاده از ظرفیت کسانی که در اولویت استخدامی هستند جبران کنیم و از افرادی که رشته های مرتبط دارند استفاده کنیم، البته به معنای این نیست که چون فرزندان فرهنگیان در اولویت هستند پس در هر رشته و جنسیتی که مورد نیاز آموزش و پرورش نیست، استخدام شوند.

رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، درباره زمان نقل و انتقال فرهنگیان نیز گفت: بخشنامه نقل و انتقالات از اردیبهشت ماه به استان ها ابلاغ خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    شرط استخدام در آموزش و پرورش پارتی بازی و داشتن پارتی است به قیمت تضییع حقوق همه مردم - البته از این مورد نیز نباید گذشت که پدر پیشگی نیز تبدیل به تضییع حقوق مردم در دستگاه های دولت شده است پدرانی که در سازمان ها و وزارت خانه ها از جمله آموزش و پرورش مستخدم بوده باشند فرزندانشان بفرمایند داخل و عامل تضییع حقوق بقیه مردم هستند!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    الحق و الانصاف راست گفته دوست ناشناسمون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    اخه اموزش پرورشی بودت چه امتیازی داره که پاوتی بازی بخواد .پدر من معلم هستش ولی من هیچ علاقه ای به این شغل ندارم از بس وضعیت معیشتی خرابه .
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    عالی گفتی ایول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس