کد خبر 411943
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از علی بهاری معلم اردبیلی که با اهدای بخشی از کبد خود به دانش آموز بیمارش به عنوان معلم نمونه و فداکار شناخته شده، تجلیل شد.

به گزارش مشرق، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز یکشنبه در آیین تجلیل از معلم فداکار اردبیلی گفت: جامعه تشنه چنین فداکاری هایی است که درس انسانیت را به دانش آموزان بیاموزد.
 
صابر سپهری با اشاره به فداکاری این معلم فداکار مغانی افزود: وی با فروختن اتومبیل و زمین خود برای اهدای قسمتی از کبد خود به دانش آموزش راهی بیمارستان شد.
 
وی گفت: علی بهاری معلمی است که درس زندگی را در عمل به دانش آموزان خود آموخته و آنها هرگز این درس بزرگ زندگی و اخلاقی را فراموش نمی کنند.
 
مدیرعامل بانک سرمایه نیز در این آیین گفت: تجلیل از مقام معلم وظیفه تمام نهادهای علمی ، اقتصادی و فرهنگی است ، چون همه این حوزه ها با تعلیم و تربیت معلم به این رتبه ها نایل شده اند.
 
خیرالله بیرام وند افزود: بانک سرمایه با سرمایه گذاری معلمان از سال 84 تشکیل شده و هم اکنون 63 درصد از سهام بانک متعلق به فرهنگیان است.
 
وی با اشاره به سیاست این بانک در خدمت رسانی به قشر فرهنگی جامعه افزود: علی بهاری برای دانش اندوزی و انتقال علم به آحاد جامعه تلاش کرده و با فروختن تمام دارایی خود فداکاری را نقش آفرینی کرده است.
 
در این آیین با اهدای یک دستگاه خودروی پراید از ایثارگری علی بهاری تجلیل شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس